27 באוקטובר, 2010

אש על הגולש

הקולקציה החדשה של Insight היא וואחד בשורה טובה לגברברי ארצנו

בכל הזדמנות אפשרית שתתנו לנו, ננסה להשחיל בדרך אגבית "אתם יודעים שלקחנו פעם אליפות בגלישת גלים?". טוב, לא ממש לקחנו אליפות, אבל חבר סופר-קרוב שלנו דווקא כן. אוקי, לא ממש חבר קרוב – אבל אנחנו יודעים בדיוק איך קוראים לו. בערך. כי  יש משהו בגלישת גלים שהיה ותמיד יישאר החלקה הכי קולית וסקסית שבין ענפי הספורט (אם לא מחשיבים ג'יו ג'יטסו כמובן). וכשמוסיפים לזה את הסווטשירטים המהוהים, המכנסיים הזרחניות בהדפסים בלתי אפשריים, הגופיות שמסרבות להתפורר והגישה של דילן מקיי לחיים – אנחנו רוצים להיות שם וכמה שיותר.

אולי בגלל זה החלטנו לעשות סיבוב השבוע בחנות "שפיץ" שבשינקין, מי שמייבאת לארץ את מותג הגלישה והסקייטר-בויז (אנד ליידיז) האוסטרלי והמשובח – Insight. לקולקציית החורף החדשה והיפה שלהם קראו מעצבי המותג – "טרייבקה", על שם השכונה השוקקת בניו יורק בתחילת שנות השמונים, והיא כל כולה מושפעת מהלוק המשומש, ה-"זרקתי על עצמי משהו" וה-"פראייר מי שחופף שיער" באופן כללי.

בין כל הטקסטורות, כתמי האסיד והטי-שירטס המהוהות והמגניבות שראינו – החלטנו להתמקד בסווטשירט מדליק אחד מקו הגברים (בתמונה למעלה), בשילוב אריג צמות בחזית, עם קפוצ'ון נעים על הראש ובצבע חום מאובק או חול דהוי, מה שתבחרו.

יצאנו מהחנות עם וויברציות חזקות של קורט קוביין וחשק עז להתרסק על המדרגות בכיכר עם סקייטבורד. בסוף סגרנו על לבוא לעבודה עם שרוכים פתוחים. סופר קול.


סווטשירט לגברים של אינסייט – 450 ש"ח
להשיג בחנויות המותג בישראל – "Shpitz-Insight", שינקין 52, תל אביב, טל': 03-5609499 (וגם בדיזנגוף סנטר, תל אביב או בחנות האאוטלט – קיבוץ גלויות 71, תל אביב) ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ

הרגע קמנו. מתוך קולקציית החורף לגברים של Insight


 

גם לכם יש דוּדה לקסַטָה? מתוך קולקציית החורף לגברים של Insight

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה