03 ביולי, 2013

אתם עוד תודו לי

מיכל פישביין, "הפולנייה", מבריקה בכל יום עם משפט פולני מדויק, שנלקח ישירות מהלקסיקון המשפחתי של כולנו ומדפיסה אותו על מגנטים, ציפיות ומה לא. תצחקו, תצחקו על אמא

ברגע ששמענו את סבא אומר ש"לא צריך מתנה, העיקר שתביאו את הנכדים" – ידענו שמצאנו בשבילו את המתנה המושלמת. מתוך שאריות הזיכרון הדלוח שלנו, חיפשנו בגוגל את אתר האינטרנט "אניקמה" של "הפולנייה", וצללנו לתוך ים של אפשרויות. אבל לפני שנחשוף את המתנה הנבחרת, בואו נעשה סדר: ההומור המיוחד של "הפולנייה", שמאחוריה עומדת מיכל פישביין הנמרצת, יהיה מוכר לכולכם מהבית, גם אם אין לכם אפילו חצי שורש באיזור ורשה. כי פולניוּת, כמו שמסבירה פישביין עצמה באתר האינטרנט שלה, היא "גֵן דומיננטי ביותר שמופיע גם אצל אדריכליות יווניות, עורכות דין מרוקאיות, נשות עסקים תימניות וכנראה גם אצל עקרות בית  אסקימואיות…שלא לדבר על אנשי עסקים יפנים כמובן".

אצל "הפולנייה" (שקמה בזכות פרויקט מימון ב"הדסטארט" ומאז משגשגת ומתרחבת ולא מפסיקה לחדש ולהפתיע, ברמה יומיומית ממש) מצאנו מבחר עצום של מגנטים, חולצות, תחתיות לכוסות, חולצות וסינורים עם משפטים שכאילו נופקו בסיאנס מפיה של סבתנו המנוחה, החל מ"אני כבר אנוח בקבר" (המוכר מאד/מדי), דרך "זה לא רקוב, זה דבש" וכלה ב"הדמעות שלך לא עושות עליי שום רושם". לא ידענו מה לבחור, כל אחד נשמע לנו יותר שוס מהשני, בסוף קנינו לסבא את חולצת "יום אחד עוד תודו לי, אבל אז כבר יהיה מאוחר", קיבלנו אותה ארוזה ומדוגמת, הענקנו אותה בטקס רב רושם (שכלל השפרצה חגיגית של מעדן שוקולד, לא בכוונה) ומאז לא יורד לו החיוך מהפנים והוא אפילו מסכים ללבוש אותה מדי פעם. בחושך.

מוצרי "הפולנייה" – מחירים לדוגמא (לא כולל משלוח): מגנט – 15 ש"ח (או 65 ש"ח ל-5 יח'), חולצה – 60 ש"ח, ציפית – 37 ש"ח, בקבוק תרמי – 89 ש"ח, סינר – 75 ש"ח, ועוד.
להשיג באתר הפולנייה ("אני קמה") – www.anikama.com. או במכירה מיוחדת מחר ובשישי (4-5.07.13), בחנות IS של אילנית שמיע, בעלי המלאכה 12, תל אביב. כל יום מתווסף משפט חדש בעמוד הפייסבוק. לפרטים נוספים – מיכל פישביין: 054-6885507.

 


יושבים בחושך ובוכים מצחוק. "הפולנייה"

 

 

לא, זה כאילו את גרה איתנו. מבחר פנינים של "הפולנייה"

 

 

מזל טוב סבוש! החולצה שהזמנו מתנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה