23 בדצמבר, 2012

באלה הידיים עוד לא יצרתי די

3 ערכות יצירה שהכרנו הולכות להפוך את שעות אחר הצהריים העיסתיות לחוויה מהנה ומספקת

לא יחזיק לנו עוד הרבה זמן הטריק של "יובלי, רוצה לצייר? אמא כבר פותחת באייפד דרו סאמת'ינג". לכבוד ערבי החורף החנוקים הקרבים (והסיוד השנתי שקבענו לשבוע הבא), הכירו נא שלוש ערכות יצירה שעשויות להרחיק את הפיקאסו הקטן שלכם מהקירות ומוספי השבת בבית (ולדפי הארנונה – שלום).

#1
נתחיל בערכות KashKesh, שמגיעות בקופסת קרטון ממוחזר איכותית ומזמינה שימוש חוזר (אה, לא צריך לחסל את ה"קרמיסימו" בשביל הילד?) ומכילות ארבעה טושים טקסטיליים (לציור על בד), ואת הקנבס החדש שלכם – חולצת טי שירט (לבנים) או טוניקה (לבנות). כל חולצה מציגה אחת מ-4 דמויות מקוריות התחומות בקווי שחור-לבן מובלטים שאפשר לצבוע פריסטייל, בלי לצאת מהקווים. את כל השוס הזה פיתחו שלוש חברות טובות – הגר ראאב, מיקי פמיליה וניבי ברקר-פילה – כולן בוגרות שנקר וכל אחת מגיעה עם טון ניסיון מעבודה של שנים בחברות האופנה הכי מובילות בארץ. שיחה מקרית שקיימו על אמהוּת וילדים, הובילה אותן לפיתוח מותג פרטי משלהן ותפירה של ארבע בובות (אייל שאוהב חלליות ומדעים מדויקים, שועל חובב ספורט אקסטרים, ילדה נסיכתית וקיפודית רוקיסטית שובבה). את הקונספט ועולמן של הדמויות העבירו לחזית החולצות, הוסיפו גימורים אופנתיים (פסים בגב החולצה, תגיות צבעוניות), ויצרו מוצר קולי במיוחד שמצליח לעורר גאווה בכל אמן צעיר שזה עתה סיים לעצב בעצמו את הטי-שירט הראשונה שלו. בהמשך, כך שמענו, יתווספו עוד דמויות ועיצובים. אבל בינתיים, מחפשים מתנה סוחטת מחמאות ליומולדת הבאה? הכי קשקוש.

טי שירט / טוניקה לצביעה וארבעה טושים (לא רעילים ולא יורדים בכביסה) – 129 ש"ח
להשיג בחנות KashKesh, או רשת "דיאדה". לפרטים נוספים – טל': 052-6345482, או 054-4321384, אתר הבית, או עמוד הפייסבוק.

 

#2

בובות מכל דבר בבית. ערכות יצירה של Artzooka

מה – ערכת "ארטזוקה" ידידותית לסביבה, ובה תמצאו שקיות נייר חום המשמשות גם ככפפה, עם כל מה שצריך כדי להפוך אותן לבובת תיאטרון משגעת: ניירות צבעוניים, מדבקות של עיניים, גבות, אפים, כפתורים, נמשים, נוצות ועוד.
מי – ארטזוקה היא בעצם שמה של תוכנית קנדית (חפשו את הגרסה המדובבת בערוץ לוגי), שמלמדת את הצופים ליצור תיקים, קוביות ואוריגמי מחומרים פשוטים.
כמה ומאיפה – 40 ש"ח, להשיג ברשתות ביג טויס, הפיראט האדום, כפר השעשועים ובחנויות הצעצועים המובחרות.
חוץ מהפעלת הדימיון, מה יצא לנו מזה – הפקת תיאטרון ביתית חדשה בכל ערב, וידיים עסוקות בהפעלת בובה (במקום בשבירת השלטים של הוט).

 

 

 

#3

חותכים סלט בשקט. פלייסמטים לציור עצמי של מירללונה

מה – סט של 4 פלייסמטים מצופים בלמינציה עבה (שניתן למחוק עם מטלית ולצייר שוב), עם הוראות להשלמת התמונה על גבי המשטח כמו "ציירו את הפרצוף", "בואו נלביש את הבובות", "אני רעב- ציירו לי אוכל", "ציירו לי תסרוקת!" ועוד.
מי – כרמל קושניר, מעצבת גרפית מולטי-טאלנטית, ובעלת המותג הוותיק "מירללונה", שמציעה מוצרים לילדים ולמבוגרים, החל מלוחות עזר ללימוד אותיות ומספרים, ועד צלחות קרמיקה צבעוניות שעושות שמח מתחת לטוסט.
כמה ומאיפה – 80 ש"ח (ל-4 פלייסמטים מתוך 7 דוגמאות לבחירתכם), מהחנות "מירללונה".
חוץ מהפעלת הדימיון, מה יצא לנו מזה – שקט יצירתי בזמן שהשניצלים מתחממים במיקרו, פלוס עזרה מפתיעה בניקוי משטח העבודה (הללויה).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה