14 באפריל, 2022

באמת לא הייתם צריכים

רגע לפני שיוצאים מעבדות לפגרה - קבלו מאיתנו איחולי חג, פלייליסט אביבי (שחובה לשים ברקע בזמן שמכינים מצה-ברייט) ורימיינדר למתנה חיונית אחרונה (בייחוד לשאננים שחיכו עד עכשיו לאליהו הנביא). אביב שמח שיהיה פה!

יש לנו פריחה! חג אביב שמח לכל קוראי מרמלדה (בתמונה: מתוך סדנאות הפרחים והקרמיקה של אורלי פיטל )

זהו, עשיתם את זה.

אם אתם קוראים שורות אלו בזמן שמשלוחי הפרחים כבר הוזמנו / מאריך-שולחן ו-2 כסאות מהשכנים כבר שוריינו / לפחות חולצה אחת לבנה ללא כתמים נמצאה עבור כל דיכפין קטן בבית – הרי שלגמרי עשיתם את זה.

אבל אם בכל זאת בניתם על היומחר כדי לסגור עוד קצוות ומתנות מסוג "באמת לא הייתם צריכים" אחרונות (משפט שאף אחד אף פעם לא אמר על גיפטקארד, מיינד יו), או שתיכננתם למשל לדוג מתכון לגיפלטע בהול כי דוד בוצי יצא סופסוף שלילי ואישר באיחור הגעה – לא נעכב אתכם יותר מרגע.

אז ככה: רק רצינו לאחל שיהיה לכם חג שמח, פורח, ירוק בעיניים ורענן בלב, מרחיב נשימה ונשמה. והשנה – בניגוד לפורמט זום-הסדר הקודם – מדובר בגרסה השפויה, המשפחתית-מורחבת, מקרבת ומשוחררת יותר של החג. זו שמגיעה עם פחות דאגות, פחות חדשות ברקע, פחות חרדות ולחצים ואם אפשר – עם יותר שלווה, יותר צחוקים, יותר טיולים (אומרים שהדרום בעונה הזאת – ממש דובאי-הקטנה!) והרבה יותר פנאי לעצמכם. הכי מגיע לכם (ובמשטחים).

קדימה, תוך כדי המטלות הכי בלתי שעוד נותרו – שימו ברמקולים את פסקול האביב החגיגי והמסורתי שהכנו לכם מתנה לחג – עם הפתעות כמו הסינגל החדש של ריטה ו-ELK, ועד "שיר אביב" החיוני של אסתר עופרים. מוגש כשירות לציבור.

וזכרו – עברנו 4 סגרים, 3 וריאנטים ו-2 קייצים בלי חו"ל (!) – לגמרי נעבור גם את זה. אביב נעים וטעים, נתראה מהעבר השני של הפגרה.

לפלייליסט המלא "האביב שוב צוהל" – מתנה מאיתנו לחג – עברו ליוטיוב (או בגרסה מעט מקוצרת בספוטיפיי )

איך אומרים בעברית: "לא מצאנו כלום לדודה בטי"? גיפטקארד מרמלדה מרקט! המתנה הכי קולעת ליקיריכם ולעצמכם, אל תחכו לאליהו, גט איט נאו >>

לצפייה בפלייליסט שלנו "האביב שוב צוהל" ביוטיוב – בואו הנה (בתמונה: מתוך "ואלס להגנת הצומח" – ג'יין בורדו ואיה זהבי פייגלין) >>

 

להאזנה לפלייליסט בספוטיפיי – בואו הנה (בתמונה: מתוך La Petite Fille la Plus Jolie du Monde של Anat Moshkovski & Shuzin) >>

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה