29 בנובמבר, 2009

באנו חושך לגרש

הערכה להתמודדות עם פחדי לילה תעזור לפעוט שלכם להיפטר מנדודי השינה, תאפשר לו להתמכר בנעימות לחושך ולהירדם ברוגע. ערכה לאם הסובלת ממיגרנה עדיין בפיתוח

למרות שהשנים החולפות עמעמו את הזיכרון אנחנו יודעים בבירור שעד גיל 12 בערך רוב הבעיות שלנו התעוררו עם רדת הליל. ולא, לא היינו ילדים דיכאוניים תודה לאל והכל בסדר עם רמות הסרוטונין שלנו, ובכל זאת החושך בחדר הוליד לנו בראש את הרעיונות הכי מרחיקי לכת. לכו תנסו אתם להתווכח עם הטענה הסמי-מדעית שאומרת כי בלילה יוצאות החיות הטורפות לחפש ילדים חמודים בפיג'מות כדי להכין מהם רוטב לפסטה.

נזכרנו בכל זה כששוחחנו עם חברה שהילד שלה הוא זה שהגה את הטענה שהובאה כאן למעלה, ומעבר לזה שזה חמוד ויצירתי מצדו, הוא סובל מנדודי שינה מטרידים ומיותרים. אבל הבשורה הטובה היא שיש ערכה מיוחדת להתמודדות עם פחדי לילה – "זוזי המפלצת ושרביט הקסם" – שיכולה בהחלט לעזור. הערכה כוללת ספר, שרביט קסם, חוברת הדרכה להורים וקוף גדול בשם זוזי – גיבור הסיפור. זוזי הקוף מפחד מאד ממפלצות הלילה ומעורר אצל הילדים את הרצון להרגיע ולגונן עליו. לערכה, שפותחה בשיתוף ד"ר סוזי קגן מומחית בינלאומית בתחום הטיפול בעזרת משחק,  ערך רגשי וטיפולי רב (בעיקר בכך שהיא מאמנת את הילדים להרגיע את עצמם) אולם היא גם משחק כייפי לכל דבר.

ואלוהים אדירים, איך אפשר להסביר לילדים שחושך הוא כנראה הבעיה הכי קטנה שתהיה להם כל החיים ושאמא שלהם, לא רק שהיא בעצמה קצת מפחדת מהחושך, גם גררו לה את האוטו וגם יש לה מיגרנה איומה שלא עברה מאז 2004. יש למה לצפות.

ערכת 'זוזי' להתמודדות עם פחדי לילה, לגילאי 3-6 – 169 ש"ח
להשיג ב-"איתני וניקולי" (דיזנגוף 260, תל אביב), קידס וויל (גן העיר, תל אביב; דיזנגוף סנטר, תל אביב), רשת דיאדה, ובאתר – www.zuuzi.co.il, טל': 054-5422432

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה