10 בפברואר, 2010

באנרגיות חיוביות

משקה הגוארנה הברזילאי יעזור לכם לעבור בקלות את ספירת המלאי המשרדית או לפחות יבהיר לכם בשלוק אחד למה הישבן של הריו-דה-ז'נריות יכול לזוז ככה

האם גם אתם בקושי זוכרים את השנים בהן קמתם בכל בוקר בשיא המרץ, מתים כבר לטרוף את היום שהרגע התחיל ועומד להיות מורכב ברובו מספרינטים היסטריים ברחוב ורכיבות אינסופיות על אופניים? כנראה שאין מה לעשות, השנים הכי כיפיות, אותן השנים בהן הסתובבנו בשכונה כגוש אנרגיה המתחדש באופן עצמוני, הן בדיוק אותן השנים בהן הזיכרון שלנו הלך מקסימום שעה אחורה והמודעות העצמית רבע שעה קדימה, לא יותר.

ומאחר שמאגרי האנרגיה הטבעיים הולכים ונעלמים ("מאמי, תביא לי את השלט/את השמיכה/את הצ'יפס") מצאו להם בני האדם דרכים נוחות להכניס קצת חשמל לגוף – מי בחדר כושר, מי בחפיס(ו)ת שוקולד ומי בגוארנה. גוארנה? ובכן: היישר מיערות האמזונס, מגיע אלינו פרי הגוארנה המעורר (יש הגורסים כי הוא מעורר גם את החשק המיני), אשר מתמציותיו מופק משקה תוסס, שנחת לא מכבר בארצנו וכבש אותנו מיידית כמו מאהב לטיני אמיתי. תחת המותג Guarana Antarctica (תודו שכבר מהשם צונן לכם על הלשון) מסתתר איזון מדויק בין חמוץ למתוק, וביחד עם הקפאין הטבעי שמכיל הפרי, הם מבטיחים להבהיר לכם בשלוק אחד למה הישבן של הריו-דה-ז'נריות יכול לזוז ככה, ושלכם (מה לעשות, גדלתם על ריוויון) קצת פחות.

המלצה שלנו, שמרו פחית חירום במקרר המשרדי, והבטיחו לעצמכם שספירת המלאי הבאה, התיוק השנתי או גריסת החשבוניות הקרובה תהיה קפיצית ואנרגטית במיוחד.

פחית Guarana Antarctica (גוארנה אנטרקטיקה) – 6-7 ש"ח
להשיג ברשת טיב טעם, AM:PM , SO GOOD ובקיוסקים נבחרים בעיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה