12 ביולי, 2010

מה אוכלים היום?

אם עד עכשיו היינו רגילים להגיש בבית מגנטים של פיצה ולתת לכל אחד לבחור תוספת, מהרגע שגילינו את האוכל של דנה אלמוסני – נוסף לנו טעם חדש למשפחה (ולא מופשר!)

לא ברור למה עשינו את זה לעצמנו, אבל לכבוד אחד מערבי הכדורגל האחרונים, החלטנו להזמין די הרבה חברים ומשפחה לארוחת ערב קטנה. מהלך מוצלח כמעט כמו גול עצמי. מה עושים? פיצוחים ואבטיח כבר יצאו לכולם מהאוזניים, אדממה זה הכי שנה שעברה, ולחם עם נוטלה – הספצייליטה שלנו – לא נחשב לבשל, מתברר.

חיש מהר התקשרנו לשפית דנה אלמוסני, אשר לאחר שנים של עבודה בתחום ההיי-טק, עברה ללמוד בישול וקולינריה ב-"תדמור" וכיום מציעה שירותי בישול וקייטרינג לאירועים וגם למשפחות שפשוט לא אוהבות לבשל (או לשטוף כלים).

בשיחת הטלפון הראשונה, דנה תתחקר ותשאל מה בדיוק אתם אוהבים לאכול, מה אסור שייכנס הביתה (גם אתם מפחדים מקורנישונים?) או מה הסגנון המועדף בדרך כלל על בני המשפחה (ולא, תוספת זיתים שחורים על הפיצה לא נחשב סגנון). בתור ארגנטינאית-מרוקאית (אהבנו את הפיוז'ן) דנה מבשלת כמעט הכול, שולטת בסוגי מטבחים מתחלפים – מזרחי, איטלקי, יהודי, הונגרי, צרפתי, וולשי ועוד, וגם אם תבקשו מנה מאתגרת במיוחד – היא לא תרפה ולא תוותר עד שתגיע בדיוק לגפילטע שהחותנת שלכם אוהבת.

אל דנה אפשר להגיע פעם בשבוע ולקחת אוכל שיספיק עד השבת (שווה לתכנן מספר מנות שונות), אך אפשר גם להזמין אותה לבשל אצלכם לכבוד אירוע ביתי או כאמור ללכת על שירותי "קייטרינג DADA" שהיא מציעה לימים בהם נתקעתם עם 80 חברים טובים ורעבים. במקרי חירום דחופים, דנה יכולה גם להעניק טיפים לבישול בטלפון, להסביר למה הקיינלדעך מתפוררים לכם או לייעץ מה אפשר לעשות עם פלפל שנשאר בודד במגירה, חצי קוטג' פג תוקף וכורכום.

אנחנו טעמנו אמפנדס ממולאים בבשר טעימים להפליא שהתמודדו ראש בראש עם קוסקוס הירקות המעולה שלה, ובשריקת הסיום קינחנו עם עוגיות חמאה וריבה שלא נשארו מהם אפילו פירורים. האוהדים השרופים (שבאמת רגילים לקבל אצלנו בעיקר שרוף) יצאו מרוצים עד הגג ואנחנו הלכנו לישון סוף סוף בלי אצבעות מקומטות ממים וסבון כלים.

 

אוכל בהתאמה אישית – המחיר נקבע לפי מצרכים, זמן עבודה וכמות מנות (אין תפריט קבוע)
לפרטים נוספים – דנה אלמוסני, רמת השרון, טל': 052-3403366, [email protected], dadafood.co.il


(צילום: אסף רונן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה