16 ביוני, 2010

בגד ים השבת של חנה'לה

המעצבת הדנית חנה בלוך, מציגה קולקציית בגדי ים גאונית ויפהפייה, שמאפשרת לנו לרפוס בים ועדיין ליהנות מאפקט המחטב מהחתונה

אין דרך קלה לפתוח את הקיץ. אם זה לא החום שעובר בבת אחת לגור כשותף קבוע בדירה, זה כנראה ההצטננות משהות ראשונית בתוך המזגן במשרד, או הצורך לראות לפתע את הקוסמטיקאית שלנו בתדירות הולכת וגוברת. התחלה לא פשוטה לכל הדעות. לפחות יש נשמה טובה אחת, שהורידה מאיתנו את ההכרח לחדש את כרטיסיית הפילאטיס שלנו, או להיזכר איך מכניסים את הבטן בים.  

הכירו את החברה החדשה שלנו בחוף – המעצבת הדנית חנה בלוך, שלאחר קריירה ארוכה בבית האופנה האיטלקי "מיסוני", החליטה לפתוח ב-2008 מותג עצמאי משלה לבגדי ים וחוף יוקרתיים במיוחד הנושא את שמה, Hanne Bloch. חנה מאמינה שהגרדרובה שהיא מעצבת לצהריים בחוף (עם עדיפות לאחד במלדיביים) צריכה להחמיא לגוף הנשי, ממש כמו מלתחת מסיבת קוקטייל לערב (שמישהו כבר יזמין אותנו לדבר כזה!). והעונה הזו, אנחנו לא יכולים להסכים איתה יותר.

 

חנות ייבוא המותגים הסקדיניביים The Brunch (שכבר התארחה כאן ואף מוזכרת באתר של בלוך) השיקה לראשונה בישראל את העונה השלישית שלה לקיץ 2010 שנקראת "קליידוסקופ", על שום הדפס גיאומטרי מיוחד ויוצא דופן המורכב מאלפי מחומשים קטנים וצבעוניים שיצרה המעצבת עבור שמלה קצרצרה ועליונית אלגנטית לחוף. אבל אנחנו פה בעיקר בגלל דגם בגד ים גאוני אחד, בעל שני חלקים, הנקרא "Puffy": חנה הגדילה לעשות (תרתי משמע) ופשוט העלתה את קו החלק התחתון של הדגם עד הרבה מעל הפופיק, הוסיפה בטנה כפולה ויצרה בעזרתו אפקט מחטב, מטשטש ומושלם.

בכך מעניקה למעשה המעצבת פרשנות חדשה משלה לזרם בגדי הים שהגיע לאחרונה גם לחופינו, המכונה "טנקיני" (מהביטוי "Tank-Top", כינוי לגופיה באנגלית), רק שאצלה במקום להאריך את חלק החזיה העליון כלפי מטה כפי שמציע הטרנד (ולהרגיש באמת כאילו יצאת עם גופיית ספגטי של זארה לאיזה חוף בנות מופרד), היא העדיפה להרים דווקא את קו המותן למעלה, בהתאם למגמת הגזרה הגבוהה הסקסית והמבורכת שעשתה את דרכה אט אט חזרה לארון שלנו.

הקולקציה שאינה זולה במיוחד, הורכבה בעבודת יד קפדנית ומושקעת ופריטיה משלבים בדי לייקרה עדינים, חוטי משי או סריג דקיקים. על דגם החזיה שלנו למשל נתפרו פרחי שיפון עדינים ועל אחרות נוספו חפתי זהב קטנים, כמזכרת נוסטלגית לאלו שהעניקה אמה של חנה לאביה במתנה. למי שדבקה בכל זאת בשיזוף קפדני מסביב לפופיק, יש כמובן גם דגם ביקיני מצומצם וחלק או עם הדפסי עור נחש, חזיות סטרפלס ארוגות – והכול בצבעוניות של גווני שמנת וחום, כתום תפוז או אדום עז, המרכיבים יחד מראה אקזוטי מרהיב.

לקראת מסיבת בריכה מפונפנת אליה הוזמנו בשבת, מדננו את הטנקיני הקרמי של חנהל'ה, הרגשנו אלגנטיים (לפחות כמו עם השמלה מהחתונה) ומוגנים (כמו עם המחטב שהיה תחתיה) ומיד פנטזנו איך מתחילה לה עונה נפלאה ומנחמת של מחמאות.  

בגד ים מדגם "Puffy" של חנה בלוך – 1,900 ש"ח (קיים בצבעי קרם ופינק-קורל, במידות 36-40)
להשיג ב-"דה בראנץ'", גורדון 17, תל אביב, טל': 077-4226422

[PSGallery=l3uvx8gsp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה