06 ביולי, 2010

בדרך לאוקספורד

סוף סוף הצלחנו להוכיח את הטענה שאפשר לנעול נעליים סגורות מעור בקיץ ולא למות מחום

בקיץ אין לנו בושה. שום דבר לא ימנע מבעדנו להגיע לחתונה של אחותנו בכפכפים, לארוחת ערב חגיגית עם אורחים עוד יותר חגיגיים – עם גופיית סבא, ולפגישת עבודה עם בגד ים טנקיני. חם לנו ואנחנו מוכנים להסתכסך עם הרפיוטיישן שלנו ובלבד – שלא נטפטף כמו אחרון המזגנים הישנים בעיר. אבל לאחרונה, דווקא קרה משהו מעודד בתחום ההנעלה. מצאנו נעליים סגורות שמאד הולמות את העונה החמה וכך גם את החשובה שבחתונות. כל הדודות יכולות לנשום לרווחה.

מותג איטלקי בשם Anniel Sport, המתמחה מאז 1976 בייצור של נעלי ריקוד, בגדי ספורט ואביזרים למגוון ענפים (ה-מקום לקנות חליפת חתירה בקאנו) הצליח לעשות את הבלתי יאומן, ומציע לכם נעליים לצעידה יום-יומיומית המעוצבות בקפידה, צבעוניות למדי ובאמת – סופר-אלגנטיות, כמו שרק איטלקים יכולים.

הדגם שיובא לארץ העונה ונקרא "בלרינה" מתאים לקיץ ים תיכוני כמו כפפה חד-פעמית ליד – ומגיע במגוון יפהפה של נעליים מעור דקיק שמתאימות לנשים וגברים כאחד, עם שרוכים עגולים מעור ובמראה נעלי ג'אז קלאסיות. מבין מבחר הצבעים והדוגמאות – החל מזמש אפור לגברים, דרך הדפס כוכבים שובב ועד לכה מבריקה לנשים, שלפנו מיד זוג בצבע קאמל בסגנון אוקספורדי מעט מקומט והרבה פחות מחייב מבדרך כלל.

העיצוב הקליל התברר כאוורירי ולא מכביד; סוליית הפלסטיק שכמעט נעלמת בפרופיל התגלתה כנוחה לשיטוט בעיר (בין המזגן בבנק למקרר בפיצוציה); והעור הרך התאים עצמו בשנייה לרגל וכמעט שלא הצריך תקופת הסתגלות.

בקיצור ולסיכום, נעלי עור סגורות עם שרוכים יכולות לעבוד גם בקיץ. רק צריך לבחור אותן בחכמה ולהשתדל לא לחלוץ אותן בחברה.   

דגם "בלרינה" של "אניאל ספורט" – 590 ש"ח (קיים גם בכחול או לבן לנשים במידות 36-41, ולגברים קיים בחום, שחור או אפור במידות 40-45)
להשיג ב-"ברנדיס" (קניון אביב, תל אביב), "בלוק 190" (דיזנגוף 190, תל אביב), "inn7" (בן יהודה 177, תל אביב), "Heavens"( שינקין 58, תל אביב, טל': 03-5603915), "אוסי" (אבן גבירול 50, תל אביב, טל': 03-6916502)

[PSGallery=ucmsc2mts]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה