27 ביולי, 2008

בדרך לנשף

הנעליים של מיה לוי גורמות לנו להרגיש בכל פעם כמו סינדרלה מודרנית, בדרך לעוד נסיך מהורהר. סלח לי, כבר חצות?

חוץ מלקשור את דמותה לסיפורי הצלחה בלתי צפויים, הטביעה סינדרלה את חותמה או יותר נכון את טביעת רגלה בחשיבות בה אנחנו בוחרים נעלים. אז אולי מקולקציית הנעליים של המעצבת מיה לוי לא ייצא לכם נסיך הורס אבל מה שבוודאות תרוויחו זה מבטי קנאה בלתי פוסקים מכל מי שרק יעבור לידכן. בלייבל של לוי שנקרא olive Thomas (ושכבר דובר בו כאן בעבר) תמצאו, בין השאר, נעלי בובה בצהוב חרדלי הנכרכות סביב הקרסול ומשדרות מסר ברור –  "אין עלינו". לצידן זוג נוסף בצבע כתום מעושן, המצטיין בחיתוך אלכסוני ומלווה בתיפורים וזוג אחר בעל חזות קלאסית למשעי בשחור עמום היצוק בגזרה מעודנת שמצדיעה לכף הרגל הנשית. 

אחרי שתפסתן גובה עם החלק הזה של הקולקציה אתן מוזמנות לקנח עם כפכפים אלגנטים המציעים איוורור ונוחות לכפותיכן העסוקות. לוי, בוגרת ביה"ס החוג לעיצוב תעשייתי ב"מכללת הדסה" ומעצבת נעליים לשעבר ב"אקילס", מקפידה לייצר את עבודותיה בכמויות קטנות, בעבודת יד, תוך הקפדה על איכות הגימור ושילוב חומרים מעולים.  מה עוד נותר לומר? כבר חצות. מהרו לפני שנגמר.

נעלי בובה עם רצועה (בצבע צהוב בלבד) – 720 ש"ח
ניתן להשיג ישירות דרך המעצבת בטל':  054-6244525, וגם באימומה (דיזנגוף 114, ת"א); "טנטי בקי" (בר כוכבא 63, ת"א); "דליקטסן" (ברזילי 4, ת"א); "בליץ'" (מרכז בעלי המלאכה 5, ת"א), www.olive-thomas.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה