18 במאי, 2011

בדרכי נעם

אליוט מוכיחה חד משמעית שבניגוד למה שחשבתם - דווקא יש כאן רוקריות ישראליות מעולות. קחו לדוגמא את נעם נבו

[youtube VJotZ7xeh2E]

אחת הקלישאות הגדולות של עולם המוסיקה הישראלית היא ש"אין רוקריות ישראליות", וכמו הרבה קלישאות, היא עומדת על בסיס די מוצק של עובדות. בואו נהיה נחמדים ונאמר, שאין הרבה רוקריות ישראליות. אני לא יודעת אם זה טוב או רע, זה פשוט ככה. והנה מגיע אלבום הבכורה של נעם נבו, ומסדר מחדש את העובדות.

אז תכירו, נעם נבו, צעירה ומקסימה ומוכשרת, וגם רוקרית, אבל ממש לא רק. אלבום הבכורה שלה – "בחוץ העולם יפה" – מתחיל ברכות, עם הרבה עומק, ומתחיל לטפס למעלה. בדרך יש לנו עוד צלילה לבריכה צלולה ויפהפיה (הסינגל "אל תחפש", מאוד זירו 7, באופן הכי מקסים שאפשר), ואחר כך אנחנו פשוט עולים ועולים. "מלכת הפקק" הוא להיט אדיר, "בלוז לאמת המרה" ממכר, וכשאנחנו מגיעים לשיר האחרון, "לארוז הכל", אנחנו כבר ממש מאמינים לנעם, שוואלה, העולם בחוץ ממש יפה, בדיוק כמו השיר שלה.

רבות נאמר לאחרונה על גל הזמרות החדשות שהוציאו אלבומים השנה, כמו עינב ג'קסון כהן ואיה זהבי פייגלין מ-"כל החתיכים אצלי". ולמרות שאין לכולן דבר במשותף, חוץ מחברות וכשרון (שתיהן מתארחות באלבום הזה, לצד מיכל גבע המעולה, אלון עדר והרבה חברים אחרים), אני חייבת לחלוק אתכם תובנה. גל כזה של כשרון ויצירתיות לא היה כאן לדעתי מעולם, ואני זוכרת את האייטיז והניינטיז המדוברות. משהו ממש מרגש גדל ומתפתח כאן, בין הצרות לבעיות – אז שימו לב. זה מקסים, וזה קורה ממש עכשיו. אתם יכולים להיות חלק מזה- פשוט קונים אלבום, זוכרים?

הופעת ההשקה לאלבום "בחוץ העולם יפה" של נעם נבו – 40-50 ש"ח
הערב ב-"אוזןבר", יום רביעי (18.05.11), 20:30, קינג ג'ורג' 48 (פינת שד' בן ציון), תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה