25 באוגוסט, 2010

בואי ג'לי

סוכריות ג'לי בטעמי גלידה הצליחו לבלבל אותנו לחלוטין ולגרום לנו להתלבט מחדש לגבי "המתוק" המושלם של אחרי הצהריים

בגדול אפשר לומר שאנחנו אנשים של מתוקים. אם תכריחו אותנו לבחור – נעדיף בכל רגע שוקולד (בתוך בגט טרי) על פני סוכריות, נחשי גומי או עוגיות. אולי בגלל זה, כשהתגלגלה לידנו שקית סוכריות ג'לי – התייחסנו אליה די באדישות, הבאנו למשרד וחיכינו לשעת חירום (כל יום בסביבות 16:00 ככה).

 

אתמול, כשנגמרו כל האופציות (קרי – בעל הקיוסק למטה רב עם ספק הקסטה והטילון, סיפור אמיתי), פתחנו בסקפטיות את השקית התמימה והקפצנו לפה סוכרייה אחת. שתיים. שלושים. נגמרה השקית.

 

כך מצאנו את עצמנו מכורים בן רגע לסוכריות "Jelly Belly" שהגיעו כל הדרך מארה"ב, הקיימות כבר שנים במגוון של 50 טעמים מקוריים (כמו "שערות סבתא" או "מרשמלו צלוי"), המכילות 4 קלוריות לסוכריה, ללא שומן, גלוטן או ג'לטין. לכבוד הקיץ יצא המותג במהדורה מיוחדת של שקית עם אפשרות לסגירה חוזרת (כאילו שהספקנו לסגור אותה בכלל) ובה מיקס של חמישה טעמי גלידה (בתמונה) שתענוג למזמז בפה עד שיימסו. זיהינו שם מיד שוקולד-מנטה, שבבי שוקולד וטארט תותים, אבל חיסלנו לפני שמישהו יגיע אליהן לפנינו – את אלו בטעמי עוגת יום-הולדת ופאי תפוחים (שילוב גאוני).

 

אם תאלצו אותנו עכשיו לבחור מי הפייבוריט שלנו – נלך על פיצה וזהו.

 

סוכריות ג'לי בטעמי גלידה – 12.99-14.99 (100 גר')
להשיג בחנויות "Jelly Belly" החדשות במתחמי "סינמה סיטי" צומת גלילות וראשון לציון (שם ניתן לקבל את הסוכריות גם בתוך גביע גלידה), וגם ברשת "מגה" ובחנויות הנוחות "סו גוד", "מנטה" ו-Yellow

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה