10 בינואר, 2011

בוקר טוב, מתוקה

מרחנו את הסומסומיה על הטוסט שלנו ולא ידענו את נפשנו מרוב אושר

שנים של הכחשה הסתיימו יום אחד, כשהסתכלנו על עצמנו פנימה והודינו בשקט שאין מה לעשות, יש בעיה עם הבוקר. כבר למדנו על עצמנו מספיק כדי לדעת שרק אחרי הקפה השני אנחנו מסוגלים לחבר משפטים פשוטים, אבל עדיין – בגילנו המופלג – לא מצאנו את הקרואסון, הסנדוויץ' או חופן השקדים שיעזרו לנו להתניע. כל מה שאנחנו מכניסים לפה בשעות הבוקר מחזיק בדיוק חצי שעה, שאחריה אנחנו גוועים ברעב ומתנפלים על כל מה שזז. ניסינו ארוחות בוקר קונטיננטליות, ניסינו תפריטים של דיאטניות, ניסינו כל ממריץ קולינרי שאפשר להעלות על הדעת – עד שביקור שגרתי בשוק לווינסקי וסקרנות צרכנית בריאה גרמו לנו להכניס לסל את ההתמכרות החדשה שלנו.

מדובר בממרח תמים למראה ששמו "סומסומיה", שעשוי מדבש טהור, טחינת שומשום, שקדים, אגוזי מלך ואגוזי לוז, ואין בו סוכר וגלוטן. את הכלטוב הזה מורחים בשכבה דקה (דקה!) על פרוסת לחם, וממריאים לעולמות של אושר בטעם חלבה. והפטנט: אחרי בוקר סומסומי כזה תגלו פתאום שכבר צהריים ולא הרגשתם. כלומר, לא הרגשתם שום רעב, מלבד הרעב להשתלט על ערימות הניירת ולעשות עוד כמה טלפונים בעבודה. זה פשוט עובד, וממלא את הבטרייה באופן שגורם לנו לקום בבוקר עם חיוך זדוני ולמהר להתייחד עם הצנצנת שעל השיש. נכון, כולם יגידו לכם ש"ממרח חלבה זה קלי קלות, רק לערבב טחינה עם דבש", אבל עם יד הלב: מתי לאחרונה הכנתם ממרח ביתי בריא כזה בעצמכם? ככה חשבנו. לא שיש לנו משהו נגד ממרחי שוקולד תעשייתיים, אבל בפעם הבאה שתגיע השעה עשר ואתם תמצאו את עצמכם מפנטזים על הסנדוויץ' הרביעי להיום, תזכרו שמחר יום חדש, ושיש אלטרנטיבה מתוקה לא פחות.

"סומסומיה" של תבליני פרג – מחיר מומלץ לאריזה של 250 גרם: 14.80 ש"ח. עכשיו במבצע בחנויות פרג בשווקים ובסניפי מגה: 9.90 ש"ח. www.tavlineypereg.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה