24 ביוני, 2010

בוקר טוב עולם

הקפה שעושה המקינטה של Aeternum גרם לנו להתאהב בבקרים שלנו מחדש

אומרים לנו שאסור לשפוט בן אדם לפי הבגדים (אז מה אם היא הולכת עם מכנסי דייגים), גם לא לפי המקצוע (ואכן מורטת הגבות שלנו נועדה לגדולות) או אזור המגורים (כולם יודעים שבמכבים רעות יש את הבנות הכי יפות), אז מה נשאר לנו? ובכן, נותר רק פרמטר אחד לעמוד על טיבו של בן האדם – הדרך בה הוא שותה את הקפה שלו.

ולאחרונה מצאנו את הקפה שהופך אוטומטית את מי ששותה אותו לבן אדם הכי קול בסביבה. זה קרה כשהוזמנו מוקדם בבוקר לבית של ידיד רחוק שהסכים להלוות לנו את המקרן שלו (אל תדאגו, לא התחלנו לגרור אנשים לערב שקופיות. מדובר בסיפור ארוך, לא מעניין ולא קשור לקפה). הוא פתח לנו את הדלת כשבידו כוס קטנה מלאה במשקה שחור ומהביל שנמזג הישר מהמקינטה שלו ושאל אם אנחנו רוצים גם. מיד הסתכלנו עליו בהערצה, וכנראה שנראינו כל כך מתלהבים (בגלל זה אנחנו גם תמיד מפסידים בפוקר) שהוא מיד הציע להראות לנו איך הוא מכין.

ובכן – בניגוד להתעסקות המכאנית עם מכונת האספרסו המצ'וכללת שלנו (שהשתמשנו בה רק פעם וחצי), הכנת הקפה במקינטה היא גם כיפית, גם גורמת להרגיש כמו איטלקים שהתעוררו לעוד בוקר מלא סטייל מול הקולוסאום, והכי כיף – זה הכי פשוט בעולם. רק שמים תערובת קפה (שתמיד יש להן שמות מגרים כמו 'דולצ'ה ויטה', 'רומא', 'אנג'לו') במסנן קטן, מוסיפים מים, מעמידים על האש והופ – אחרי כמה דקות קצרות שומעים (ובעיקר מריחים) את פעפוע הקפה אל תוך החלק העליון של מכונת הפלא ומוזגים את הקפה המתוק-מריר הזה לכוס. יאמי.

כשהמקרן עדיין בידינו, רצנו לרכוש לנו מקינטה גזעית ולא יקרה של Aeternum (וקיבלנו כמה גרמים של תערובת קפה חינם, או שאוהבים אותנו או שחששו מהמקרן) ומאז חיינו, או ליתר דיוק הבקרים של חיינו (שכידוע, משפיעים על כל היום שאחרי והלילה שלפני) השתנו ללא היכר. אז מי שאמר שאסור להסתכל בקנקן צודק. צריך לגמוע את מה שיש בתוכו בדחיפות.

מקינטה של Aeternum, חברת בת של ביאלטי – 79 ש"ח לגודל שמספיק לשלוש כוסות, 99 ש"ח לגדול יותר
להשיג בחנויות כלי הבית ובבתי הקפה המובחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה