18 בספטמבר, 2011

בוקר מקושקשת

חוברות צביעה המכילות צורות מדיטטיביות הרימו את רמת הקשב והריכוז בעבודה לשיא חדש

הטלפון מצלצל. אתם קולטים שזו הולכת להיות שיחה לפחות עד הצהריים, תופסים את הדף והעט הכי קרובים אליכם, ומתחילים לשרבט כדי להישאר בפוקוס. עד כאן – תסריט מוכר. השאלה המעניינת היא מה אתם משרבטים: האם אתם טיפוס של "מתאמן על החתימה שלי באנגלית לקראת הויזה"? אולי אתם בכלל בקטע של "חייבת למלא את כל הסמ"כים והממי"ם הסופיות"? מוסיפים קרניים ושיניים שחורות? או אולי חוזרים על הספרה 6 כאילו אין מחר? (זה אנחנו!). לא משנה מה – אתם לא לבד. כולנו קשקשניים כרוניים, ועכשיו יש לנו אפילו ספרות מקצועית. 

אם תסורו ליריד העיצוב "Design Station" במתחם התחנה בתל אביב, תמצאו בין 30 הדוכנים המציעים מיני מתנות מעוצבות לבית, לארון ולבכלל, גם את מוצרי הנייר המדיטטיביים של ענבל לימור. ענבל היא אמנית פלסטית שלמדה אמנות קלאסית בבתי ספר שונים בארץ ובשבדיה, ומאז יוצרת עבודות ציור ופיסול מקוריות, בובות מחומרים ממוחזרים ועוד. לאחרונה, החלה לעצב גם חוברות צביעה ופוסטרים, המזמינים למלא עד מחרתיים דפים וצורות אבסטרקטיות תחומות בקווי שחור-לבן, בניחוח וינטג'י אמיתי. ענבל מספרת כי הגתה את הפרוייקט והמוצרים הנוסטלגיים (שהזכירו לנו בשניה איך העברנו בילדותנו את הזמן, הרבה לפני תיוג תמונות בפייסבוק) כאמצעי ל"תרפיה בצבע" עבור חברה חולה. מאז משמשות החוברות שלה גם אנשים שצריכים לפתח מחדש יכולות קוגנטיביות ומיומנויות של מוטוריקה עדינה, גם ילדים ומבוגרים שזקוקים לרגיעה וריכוז (נעים לנו מאוד להכיר) או סתם לכל מי שמעדיף להעביר את הויפאסנה שלו עם טושים.

לקחנו מיד חוברת לכל נוטל רטלין שאנחנו מכירים, ועוד פוסטר אחד גדול שהדרדסית שלנו שמחה להתיישב ולהתחרע עליו מלוא הפנדה. מהבוקר לא הפסקנו לצבוע, להשחיר ולהכחיל צורות מדיטטיביות נפלאות, שלא רק עזרו לנו להתרכז בשיחות והרשימו את המנכ"ל, אלא אפילו גמלו אותנו מפריסל ונשיכת עטים. ולדפי הממו – שלום.

חוברות צביעה של ענבל לימור 45-50 ש"ח (פוסטר – 40 ש"ח)
להשיג ב-Design Station (מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב. ימי חמישי בלבד, 18:00-23:00); וגם ב"סיפור פשוט" (שבזי 36, נווה צדק, תל אביב); "הסדנא" (רבי נחמן 2, שוק הפשפשים, יפו); ובחנות המקוונת ב-Etsy. לפרטים נוספים וקנייה ישירות מהמעצבת – טל': 054-4533499 (ענבל), [email protected].

>> להצצה בשאר העבודות של ענבל לימור – עברו לגלריה המקוונת (או לאלבום הפליקר)

שעות של הנאה. חוברות צביעה מדיטטיביות של ענבל לימור

 

[PSGallery=85pgaj610lp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה