17 באוגוסט, 2009

בוקר של כיף

השעון של יומיום עשוי להציל לכם דקות יקרות של בוקר וללמד את הקטנטנים איך מתקתקים עניינים (או במילים אחרות: איך לנעול נעליים בפחות משלושת רבעי שעה). הגיע הזמן באמת

שיחות חשאיות שקיימנו עם הורים לילדים, ערב פרוץ שנת הלימודים תש"ע, העלו נתון מעניין: מסתבר שלא תוכנית הלימודים היא שמדאיגה אותם, וגם לא כובד הילקוטים או הצפיפות בכיתות. מה שבאמת מטיל אימה על ההורים הוא הבוקר: מסכת התארגנויות רצופת ניג'וסים, זירוזים, גערות ושאגות שבסופה נפגשים כל בני הבית במעלית כשהם מובסים ומבואסים ומתחילים את היום ברגל שמאל. "והכי נורא", הודתה אם אחת בעילום שם, בטשטוש פנים ובעיוות קולי, "שזה חוזר על עצמו כל יום מחדש!".

שושי ברנדס – אם לשלושה, עובדת סוציאלית, יועצת הורות ומנחת קבוצות ב"מכון אדלר" – הכירה מקרוב את בעיית ההתארגנות המשפחתית, והמציאה את "השעון של יומיום" – משחק שהוא בעצם כלי לארגון הזמן, שמעביר את האחריות להתארגנות במסגרת הזמן הנתון מההורה – אל הילד. בעזרת דמותו החיננית של "יומיום", שצריך לבצע פעולות בזמנים העומדים לרשותו, ובאמצעות מגנטים מאוירים שמוצמדים אל השעון, בוחר הילד את סדר הפעולות שיבצע עד שיגיע למטרה (יציאה בזמן מהבית, הליכה לישון וכד') ולומד לשלוט בזמן שלו ולחלק אותו נכון. כי כשיומיום מצחצח שיניים בשבע וחצי – זה הרבה יותר מגניב מאמא שמבקשת בפעם המאה לעשות את אותה הפעולה בדיוק. אם אין לכם את כל הזמן שבעולם (ואין לכם, לטס פייס איט) – יומיום הוא החבר החדש שלכם, והוא לא סתם שעון. הוא מתקתק עניינים.

"השעון של יומיום" – 149 ש"ח
להשיג בטל': 052-6418413, www.yomtime.co.il ,[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה