07 ביוני, 2012

בחזרה לחיים

המנשא Ergo Baby Performance הפך אותנו להורים קלילים וספונטניים שנעים בחלל בכיף ובשמחה

כשעמדנו להפוך להורים, ידענו טוב מאד שיש כמה דברים שהולכים להיעלם מחיינו: מסיבות פרועות עד אור הבוקר (לא שאי פעם היינו בכאלה), חיי זוגיות תקינים (לא שאי פעם.. יו נואו), וספונטניות באופן כללי. אבל אם היינו יודעים שאנחנו עומדים לאבד גם את היכולת להתנייד ממקום למקום – היינו חושבים קצת יותר מפעמיים. אבל אז, רגע לפני שהתייאשנו, פגשנו את המנשא שהחזיר לנו את הסיכוי לשרוד – Ergo Baby Performance. מהרגע שהנחנו את ה'ארגו' הזה על הגוף ידענו שהולך להיות לנו אחלה קיץ.

לארגו בייבי פרפורמנס משקל קליל והוא מארגן את הילד בתנוחה עגולה ששומרת על הגב שלו (בזכות הפישוק שמשמר את הקימורים הטבעיים של עמוד השדרה). הוא עשוי משכבת פוליאסטר חיצונית שמתייבשת במהירות ובטנה שתפורה מאריג אוורירי. בנוסף, עיקר משקל הילד מתחלק בין הגב לעצמות המותניים, עובדה שמקלה מאד ומאפשרת נשיאה לטווח ארוך. המנשא מיועד לנשיאת ילדים מלידה ועד משקל 18 קילוגרם (מלפנים, מאחור ועל הצד) – כך שאפשר להשקיע בלב שקט במנשא שווה, שישרת אתכם מספר שנים. ובכלל, נשיאת ילדים על הגב זה הדבר הכי הגיוני ונעים, ולא ברור למה הורים רבים מסרבים להפנים את זה.

בקיצור, אם אתם מחפשים אותנו בשנים הקרובות – אז אנחנו נהיה ההורים המגניבים עם הילד המתוק על הגב, מפתחות ומוצץ בכיס המנשא (אה כן, יש לו גם כיס), ספונטניות מתפרצת, ידיים פנויות לערבוב הסוכר בקפה, ופרצוף של "אל תשאל באיזה מסיבה מטורפת היינו אתמול בלילה".

מנשאי "ארגו בייבי" – החל מ-640 ש"ח, דגם פרפורמנס – החל מ-799 (קיימים בדגמים ובצבעים שונים, לנשיאה מלפנים, מאחור ועל הצד).
לרכישה –
עברו לכאן, או כאן (רשימת סניפים מלאה – כאן). לפרטים נוספים – חברת פופון בע"מ, טל': 03-6422533

 

באלו הידיים עוד לא עשיתי די. מנשא Ergo Performance Baby

 

 

מי שמן של אבא? מנשא Ergo Baby Performance


 

[PSGallery=btrgj10g1dy]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה