16 במאי, 2011

בייק'ס פלייס

חנות האופניים ביסיקלטה מוציאה אותנו הכי מתוקתקים בפארק

נניח שגם אתם, כמו חצי המדינה, לוקים בקדחת הדוושת הנפוצה: מדי שבת בבוקר (ולפעמים גם בימי חול) אתם עוטים את שפופרת הרוכבים ההדוקה המכונה "מכנסיים", מתאבזרים בשלל אקססוריז בצבעי ניאון, מרכיבים קסדה ומשקפיים בשווי כולל של כרטיס טיסה לטור דה פראנס,  ויוצאים לרונדל קל בשדרות בן גוריון. בשובכם, מיוזעים וקצת פאתטיים (לעיניים זרות), סקסיים וחטובים עד מאד (לעיניכם בלבד), אתם כבר מתכננים בלהט את מסע האופניים הבא. למה לא, בכיף. מפרגנים.

נניח שבאמצע הרכיבה התפנצ'רו לכם האופניים. קורה, אפילו לטובים ביותר. אם אינכם מעוניינים להיפרד בטרם עת מכלי הרכב האהוב שלכם, סורו נא, במטותא, אל בית המרקחת הקרוב לאופניים, ששמו "ביסיקלטה". לא תצטערו: מדובר במוסך האופניים המצוחצח והמתוק ביותר שפגשנו (ופגשנו). שחר וזיו, הבעלים, הגיעו לעיסוק המשותף שלהם מעולמות מכונאות הרכב והאלומיניום: "אנחנו רואים באופניים מכונה", הם מסבירים, "ורוצים מאד לקדם את ענף הרכיבה". יש להם לקוחות מכל הסוגים – חובבים, מקצועניים, צעירים ומבוגרים. הם מעניקים ספונסרשיפ לתחרויות ספורטיביות, ומעידים על עצמם שלעולם לא  יעשו 'קומבינה' על אופניים – כלומר, יבצעו תיקון על הדרך בשיטה הפופולרית "בוא נקשור פה חוט ונראה מה יהיה", אלא יספקו תמיד את העבודה המקצועית ביותר, גם אם תבואו רכובים על אופני הגרוטאה שלכם מכיתה ו'. אין אצלם הבדלי דת, גזע, מין ומגדר: כל עוד יש שרשרת ושני גלגלים, הם יעשו החייאה (כולל הנשמה) לכל זוג, בכל מצב.

התפעלנו מהחנות הקטנה והמתוקתקת שלהם, שיש בה אופניים מכל הסוגים (גרי פישר, TREK ועוד) והמון קסדות, פעמונים ואקססוריז, ואחרי שניג'סנו קצת (כמה אלה עולים? ואלה? ואלה שם?), הבטחנו לעצמנו שבקיץ הקרוב נתחיל גם אנחנו לדווש. ובמילותיה החגיגיות של הסופרת הצרפתיה פרנסואז סאגאן: שלום לך עצלות.   

תיקונים ומכירת אופניים – טווח מחירים: אופניים – 1,450-40,000 ש"ח; פעמון – החל מ-40 ש"ח; תיקון פנימית עם חומר – החל מ-50 ש"ח; מומלץ לתקן עם פס גומי (שישמור על הצמיג) – 80 ש"ח.
"ביסיקלטה – החנות לרוכב", אבן גבירול 173, תל אביב, טל': 03-5463233. פתוח בראשון, שני, רביעי, חמישי, בין 09:30-19:00, בשלישי פתוח עד 13:00, בשישי עד 14:00.

בית מרקחת לאופניים. "ביסיקלטה"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה