27 ביוני, 2010

בלדה לנמוכות

נעלי F-TROUPE המשגעות שוב מככבות בצבעים מדהימים. מומלץ מאד לכלות לא יציבות

אם מישהו היה מספר לנו מספיק זמן מראש, על משימת סידור השולחנות בחתונה -כנראה שכבר היינו סוגרים סיפור עם טיסה לקפריסין ופראו לבן. אך מה שבתחילה היה נדמה לנו כמטלה המבאסת ביקום, התברר כפינאטס לעומת פרויקטים מאתגרים באמת שנוספו לרשימה – למצוא שיר יציאה מספיק דרמטי, להפתיע את האורחים עם מתנת פרידה מפתיעה ואתגר האקסטרים – למצוא נעליים נמוכות ומוצלחות לכלה לא יציבה במיוחד.  

אבל עבור חברה טובה (ומגניבה) שמתחתנת בקרוב וכבר נואשה מהחיפושים, איתרנו אלטרנטיבה מלכותית במיוחד: מותג F-TROUPE שהוקם ב-2003 בלונדון וחרט על דגלו לעצב נעליים עם נגיעות אנגליות מובהקות, הגיע כבר בשנה שעברה לארץ עם אחד מדגמיו הפופלריים ביותר – Bathing Shoes, והשנה חוזר בצבעים חדשים ואפילו בגרסת ג'לי-שקופה. הדגם השטוח והנוח למדי הזה, עשוי גומי אך מעוצב במראה בד ספורטיבי בטקסטורת אריג פולו, בעל שרוכים עבים בחזית ופתחים גדולים לצידי כף הרגל.

גמישות החומר והעיצוב הפתוח והחושפני, מאפשרים ללבוש אותן עם גרב טניס דקה ומושקעת, אה-לה-שאראפובה, ולפי מגזיני אופנה בחו"ל אפילו השחקניות לינדזי לוהן ומישל ווילאמס עלו כבר על הדגם הקטן והמטריף הזה.

לאחר שבילינו באתר המותג ההומוריסטי (אל תפספסו את דרך הצגת הסניפים ברחבי העולם), רצנו לתפוס זוג לבן למאורסת ההורסת, לעצמנו בחרנו ורוד (שניצח רק בקושי את הירוק), ומיד אימצנו לעצמנו דיעה הרבה יותר חיובית על הקיץ.

נעלי גומי – 229 ש"ח (קיים בשחור, לבן, ירוק, וורוד אטומים או שקופים, במידות 36-41)
להשיג בחנות האתר (כולל דגמים לגברים), וגם ב-"בנקר" (דיזנגוף 210, תל אביב), "עלמה" (בעלי המלאכה 9, תל אביב), My Closet (אשתורי הפרחי 14, טל': 03-6049937), "קלקשוז" (הברזל 6, רמת החי"ל), "ריף" (הרצל 129, רחובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה