25 באפריל, 2010

בלוז לחופש הסגול

ג'ינס סגלגלים אולטרה סקיני של freedom of choice עומדים לשטוף את רחובות העיר. בדוק

אולם הקולנוע חשוך. השחקן הראשי, שעד עכשיו עוד לא היינו בטוחים אם אנחנו לטובתו, פורץ להאנגר גדול שבמרכזו יושבים כפותים 15 חטופים שמחכים לישועה. הוא נעמד במרכז הפתח המואר, מאחוריו עשרה לוחמים, וקורא בקול צרוד "רילקס! איטס דה איזראלי ארמי!". כל הקהל מוחא כפיים בגאווה ואנחנו יוצאים מאושרים עד החניון.

זהו בעצם תמצית סיפורו של הקשר הישראלי. הרי לא משנה אם אנחנו בעדו או נגדו, אם נשמע על מישהו שמוכר ממטרות במיליונים בחוצלארץ, וסבתא שלו גרה איזה שבועיים בחמת גדר, זה כבר מספיק לנו כדי לפרגן, שלא לומר לקחת קרדיט ולקרוא לזה "הצלחה ישראלית". והנה, הרשו לנו לצרף לרשימת המוצלחים שלנו את המעצב נתן מנשה, מעצב ומייסד מותג הדנים המקסים Freedom of Choice.

נתן מנשה, או בשמו הסקסי יותר Nathan menashe, בילה כאן את שנות ילדותו ובגיל 21 נסע לארה"ב, למד עיצוב והתמחה בתחום, עד שהפך להיות המעצב הראשי של חברת ג'ו ג'ינס. לפני שלוש שנים, בהשפעת עולם המוזיקה, הרוקנ'רול ומסרים של אהבה, חופש ואינדיבידואליזם, החליט ניית'ן לפתוח בלוס אנג'לס מותג עצמאי, וקרא לו בתרגום חופשי "החופש לבחור". המותג מציע ג'ינסים, ז'קטים קטנים, שמלות, חצאיות ומיני פריטים מבד דנים משובח המגיע מיפן ומאיטליה ועובר ביקורת מחמירה ב-LA, במגוון דגמים מחמיאים ונוחים ביותר, תחת ההשראה הטובה ביותר: הגוף הנשי (עם עדיפות לגזרתו הסקינית, ופחות לזו האגס-אבטיחית, כפי שניתן לראות יפה בתמונה).

בניגוד לבעליו, המותג עצמו דווקא עשה עלייה רשמית לישראל לפני כשנה, ובין מספר לא קטן של דגמים התאהבנו דווקא בדגם מסוג legging הורס, צבוע בסגול-וורדרד וברוחב צר כפלח השוק שיכול להיכנס אליו. אז אם אתן מחזיקות חוקית של זוג רגליים אינסופיות, אתן מוזמנת להסביר פנים לעולה החדש ולהכניס אותו מיד לסל הקליטה שלכן.


ג'ינס מדגם Stacia (מסוג "לגינג") – 480 ש"ח (קיים גם בצבעים נוספים)
להשיג בלה פולי (סוקולוב 61, רמת השרון, 03-5402685), בבנקר (דיזנגוף 210, תל אביב) ועלמה (מרכז בעלי המלאכה 9, תל אביב). דגמי פרימיום נוספים ניתן להשיג באמור (ה' באייר 74, כיכר המדינה, תל אביב) וב-Movilla (הנחלים 17, בצרה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה