20 בנובמבר, 2014

במצח נחושה

דוניס, הדמות שמגלמת בגאוניות קריסטן וויג במערכוני "סאטרדיי נייט לייב" היא לא משהו שאנחנו יכולים להסתיר יותר. דוניס, תהיי תאומה סיאמית שלנו

תראו, בעקרון, ניסינו להתאפק ולהחביא את האובסס הבא בתחתית מצעד גילטי פלז'רז הסדרתי שלנו, ככה בשושו שלא תשימו לב. אבל אחרי שההתמכרות העמיקה יותר מאגירת שקיות ניילון (איבגי, איך יוצאים מזה?), החלטנו לצאת לאור. הכירו את החברה הכי טובה שלנו לאחרונה, דוּנִיס (Dooneese).

הקומיקאית והשחקנית הנערצת קריסטן וויג, שכל חיקוי מופתי שלה גורם לנו לרצות להציע לה נישואין, עלתה על דמות גאונית כל כך במסגרת התכנית האלמותית Saturday Night Live, שאי אפשר לא להתאהב בה. ובתור אנשים שלא תמיד צוחקים מהמערכונים של SNL (שלא לומר לא מבינים זילץ' בסאטירה אמריקאית ללא תרגום) – הפעם דווקא נכנסנו לקטע חזק שכבר אין סיכוי לפתוח בוקר בלי דוניס. בקרוב אצלכם: מדובר בסדרת מערכוני מחווה למופעי הבידור משנות ה-50 אותן הנחה בערוץ הציבורי האמריקאי – לורנס וולק, שניצח על תזמורות ביג-בנד ואירח להקות אחים או אחיות, ששרו טקסטים נאיביים בווקאליות ותלבושות תואמות. ובכן, בהשראתן (או להגחכתן) נולדה דוניס, האחות הרביעית למשפחת בנות מוזיקלית, בעלת מצח גבוה במיוחד, ידיים קטנות וקריפיות, שן בולטת וטקסטים מטרידים שיוצאים לה מהפה. דוניס שלא מיישרת קו עם אחיותיה המושלמות, היא הברווזון המכוער שהמשפחה מתפדחת לחשוף ומעדיפה להחביא מאחורי הקלעים, אבל לבסוף גונבת לכולן את ההצגה (וכבר זכתה לאינסוף חקייניות ברשת ועמוד משלה ב-IMDB). בהתאם למסורת של SNL, בכל מערכון, אחת האחיות או הזמרים הוא כוכב מפורסם אורח (אלטון ג'ון, ג'יימס פרנקו, ג'ון האם, מליסה מק'רתי, ועוד), שמתבייש או מתחמק מהצורך הבלתי נשלט של דוניס לגעת, לפלוש למרחב האישי, לרקוד צמוד צמוד ולהבריח גברים מהבמה. בקיצור, פוטנציאל צחוקים שקשה להסביר במילים.

התחילו עם המערכון של דוניס ואחיותיה לכבוד יום האם (עם הופעה של בטי ווייט), המשיכו משם לדוניס עושה בושות לאחותה אן האת'ווי, או נמרחת על וויל פארל, ותראו שגם אתם מתאהבים בידיים הקטנטנות האלה. דוניס, את השראה.

לרצף מערכוני Dooneese מתוך "סאטרדיי נייט לייב" – לחצו כאן
לחצו כאן לאתר הרשמי של קריסטן וויג (ולרצף תוכניות לורנס ווק האמיתי – בואו הנה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה