06 בינואר, 2013

בנגיעה אחת רכה

3 אפליקציות מתוקות לילדים (או להוריהם הממתינים לרופא שיניים) מייצרות שעות של הנאה

אם כבר עידן חדש של אייפונים ואייפדים ("אמא! למה לא הטענת לי את האייפד?!!"), אז הנה לכם שלוש אפליקציות יפהפיות ואיכותיות, שיגרמו גם לכם לשחרר ולהפקיד בבטחה את הטאבלט בידיו המנוזלות של הילד. ואף מילה לרולידר:

#1 Toca Boca
הכירו את החברה השבדית לאפליקציות מתוקות ומושקעות לילדים בגילאים וצרכים שונים (החל משנתיים ועד בכלל). בין 17 המשחקים הממוחשבים היפהפיים שכבר הוציאו, תמצאו למשל את "טוקה-קיצ'ן" – אפליקציה המלמדת על שיטות וכלי בישול (כמו מה קורה לגזר במיקרו ומה קורה לפטריה במיקסר); יש גם "טוקה-סטור" – לחולמים על תפעול מכולת קטנה וקופה רושמת; "טוקה-האוס" לפריקים של גיהוץ, קיפול, הסקה ושאר כישורי בית; או "טוקה-טיילור" – המזמינה לצלם ברחבי הבית בדים ודוגמאות יפות, ואז להכין מהם בגדים מקוריים. ממש לאחרונה נוספה גם אפליקציית מספרה, בה כל שוקי זיקרי מתחיל ייהנה לצבוע, לסלסל, לעשות פן, להחליק, לקצר ולסרק מגוון דמויות מצחיקות עם סוגי שיער משונים. שעות של שקט מופתי בבית.

ל
הורדה ולמידע על כל האפליקציות – היכנסו לאתר TocaBoca.com (חלקן בחינם, חלקן בתשלום בין 0.99-2.99 דולר).

#2 Baby Smiles


חיות וחיוכים. מתוך Baby Smiles של שני אמיתי

שני אמיתי, מעצבת מוכשרת במיוחד, הצליחה לעשות מה שאף צביטה בלחי לא עשתה לפניה: לגרום לפעוטות שלכם לחייך בלי סוף, והכי חשוב – לתעד את זה בזמן. תוך כדי שהבייבי שלכם יבהה במעללי אחת מארבע דמויות עדינות וחביבות (אריה, קוף, פנדה וג'ירפה) הגזורות בעבודת יד מוקפדת של שני, תופעל מאחורי הקלעים ובלי להפריע המצלמה הפנימית של המכשיר. אחרי שהסרטון החמוד מסתיים, תקבלו ארבע תמונות מעולות, עם הבעות פנים וחיוכים ישירים למצלמה כפי שמעולם לא ראיתם קודם. בקרוב על הדסקטופ שלכם.   

להורדה מאפסטור – 0.99 דולר (או 3.90 ש"ח) – בואו הנה.
לפרטים נוספים – היכנסו לעמוד הפייסבוק.

 

 

 

 

#3 MoMa Art Lab


דרו סאמת'ינג, אנחנו צריכים לדבר. Art Lab של MoMa

האפליקציה של מוזיאון MoMa, מתאימה למי שיודע קצת אנגלית ומאס לגמרי בפיינט במחשב: כאן תוכלו לצייר עם כל סוגי הצבעים, הקווים, הצורות והמכחולים, ואז להוסיף צלילים, מילים ואקשן לציור. כשתחפשו השראה – אפשר לשקשק את האייפד ולקבל צורות ליצירת קולאז'ים מתחלפים, להיעזר בהנחיות (כמו מה לצייר קודם – פנים או גוף), ליצור תמונה קבוצתית בעזרת כמה משתתפים ואפילו לקבל מידע על שיטות עבודה של ציירים מפורסמים כמו מאטיס ואליזבת מורי. את היצירות הסופיות מומלץ לשתף כמובן מיד עם כל החברים (שגם הם יתלו על המקרר, מה יש?).

 

להורדה מאפסטור – 2.99 דולר – בואו הנה.
לפרטים נוספים וסרטון הטריילר – היכנסו לאתר www.moma.org
.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה