09 באוקטובר, 2022

בסוכה שלנו

יש כאלה שחוזרים הביתה לסוכה נהדרת, ירוקה, מאירה ומזמינת אורחים, כל השנה. תנו למומחיות מרמלדה-הום לעצב גם לכם חצר, גינה, מרפסת או כניסה טבעית יפהפה תחת כיפת השמיים. הציצו כאן בארבעה מינים של עיצוב-חוץ עם טעם, ריח, הרבה ירוק בעינים וחג באוויר:

#1 יאסוכות!
עיצוב: יעל עצמון לוי
מהות הפרויקט:בית בקיבוץ במרכז הארץ, תוכנן, עוצב והולבש בסגנון יווני, עם שלל פריטים וגימורים המכניסים מיד לאווירה ים תיכונית מקומית. ובכלל זה הגינה הקדמית והחצר האחורית, ששובצו עם עציצים ירוקים, שתילי פרחים, טרסות אבן, שביל גישה מרוצף בעץ-דק, ספסלים, פינות ישיבה נינוחות, 'זולה', לצד משקופים כחולים והרבה ירוק בעיניים. יאסוכות!
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#2 סוכת שלום


עיצוב: אדר' טל לוי
מהות הפרויקט: זוג מהמרכז שחזר למושב ילדותה של האשה, הזמין תכנון אדריכלי לבית חלומותיו, על רכס בהרחבת מושב עין העמק, באזור 'עמק השלום', שבצפון הארץ (פרויקט שלישי שטל מתכננת ומעצבת באזור). כך הוקם בית רחב מידות, מודרני, עכשווי, בעל כניסה מרשימה, מספר אגפים, ומבנה ייחודי במראה וצבעוניות מדברית-חולית. את פני הנכנסים – מקדמות פרגולות יפות, מרפסת חוץ וגינה עם עצים וצמחיה ירוקה פראית במראה טבעי, המזמנת ישיבה נעימה ומרעננת בחוץ, כל השנה. שלומית, בואי עם פטיש, מסמר ואינסטגרם פתוח.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#3 משרד החוץ

עיצוב: ענת סלה
מהות הפרויקט: הידעתם? לא רק בית – גם כל עסק צריך מרפסת. או גינה קטנה. ואם יש לכם נחלה או פיסת קרקע שהייתם רוצים לסדר סביב המשרד, כדי לארח פגישות, לצאת להפסקות מרעננות, להקים סוכה או אפילו כדי שישמש רקע לצילומים ושימושים שונים – פנו למעצבת ענת סלה שתדאג לתכנן את מקומות הישיבה, ההצללה, ליצור פרטיות, לנצל את השטח באופן אידיאלי, להוסיף פרטים חשובים ליצירת אווירה מזמינה ולהפחת רוח חיים חדשה. כך הופכים כל גינה משמימה – לגן עדן פורח ומעורר השראה ואנרגיה ירוקה חדשה. בוס, אפשר להישאר לעבוד בחוץ שעות נוספות?
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

 

#1 הכנסת אורחים

עיצוב: אדר' הגר פאר
מהות הפרויקט: בית פרטי בגליל, תוכנן תחת קונספט אדריכלי אקלקטי מגוון, המשלב מספר סגנונות והשראה, מבפנים ומבחוץ, ומעוצב במראה אורבני-עכשווי, עם נגיעות כפריות. כבר בכניסה תוכלו להשתהות מול קיר לבנים בהירות, לצד כניסה מעוגלת, המקנים יחד מראה פרובנסלי-רומנטי. הגינה הקדמית מרוצפת עם שביל גישה יצוק, אבנים קטנות, עציצים, צמחייה פראית-טבעית, מריצת-וינטג' ועציצי נוי. מאחור מחכה מרפסת מוצלת וחצר רחבה ושופעת פרחים, קרקע מושלמת להקמת סוכת-עד נעימה ומזמינה, המרמזת על האווירה החמה המחכה לאורחים גם בפנים.
רוצים לראות עוד? הציצו בפרויקט המלא או צרו קשר עם המעצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה