11 באוקטובר, 2010

בסימן קריאה

עדי שבת חיכתה כל הקיץ לאלבום החדש של ההרכב "!!!" (תמיד רצינו שיקראו לנו ככה) והנה זה קרה

[youtube kuaQlR22iik&feature=related]

אחרי למעלה מעשור של פעילות מוזיקלית חתרנית (יחסית) הוציא ההרכב המגניב ששמו מסומן כשלושה סימני קריאה !!! (אותם יש לקרוא כך "צ'ק צ'ק צ'ק") את אלבומו הרביעי
"?Strange Weather, Isn't It". האלבום החדש של חבורת ההיפסטרים הניו יורקרית הזו הוא אחד האלבומים שהכי חיכיתי להם במהלך הקיץ האחרון, ויש מצב שלא רק אני. ההרכב, שהיה מחלוצי סצינת הפּאנק-Fאנק ומהמוחות המוזיקלים שהשכילו לשלב את הסאונדים האלקטרוניים והרחבתיים עם אלה הרוקיים והבועטים, ממשיך לייצר מוזיקה שגורמת לרצות לזוז מצד אחד ולהקשיב למה שיש להם להגיד מהצד השני.

באלבום החדש הם משחררים לרגע את הצד ההיפסטרי שלהם ויוצאים למסע סופר מגניב בנבכי הניינטיז, כשהם מתחברים לצד ההאוסי והדיסקואי שלהם מהכיוון המנצ'סטרי דווקא. אין ספק שמותו של המתופף הקודם (ג'רי פוצ'ס) של ההרכב השפיע גם על הפן המוזיקלי ולא רק המורלי של הלהקה, אבל שינוי הכיוון היחסי שלהם הוא לאו דווקא רע בעיני, ובניגוד למיני המקטרגים, אני מאוד מרוצה ממנו. הסינגל הראשון שיצא מתוכו "AM/FM" הוא טראק חמוד למדי, שבנוי היטב לכניסה ישירה לפלייליסטים של תחנות הרדיו, אבל לא מייצג את הרמה של שאר החומרים באלבום.

שימו לב לטראקים כמו "Even Judas gave Jesus A Kiss" הקליל, שמביא את הצד היותר אינדי-רוקי של החבורה עם ריפים מקסימים של גיטרות ושירות פלצטיות; "The Hammer" הרייבי, הסוחף והמצויין; וכמובן את "The most certain Sure" הכיפי, הפופי והפאנקי. אחרי שלוש שנים בהם לא שחררו צליל, אפשר לומר שהקאמבק של !!! מוכתר כהצלחה, כשהתוצאה הסופית היא אלבום שכיף לשמוע מהתחלה ועד הסוף וגם לרקוד לצליליו על רחבת המועדונים הקרובה לביתכם. כל מי שאלקטרוניקה מהולה באינדי ומתובלת בגישת Pאנק-Fאנק זורמת בעורקיו כדאי לו שישים ידיו על האלבום הזה.

 

האלבום "Strange weather, Isn't it" של להקת !!! – 89 ש"ח
להשיג ברשת "האוזן השלישית" ובחנויות מוזיקה נבחרות ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה