04 ביולי, 2011

בצעדי ריקוד

נעלי בלט בעלות כיווץ מקסים שעיצב יוסי סמרה מארה"ב גרמו לנו להזות על תפקיד ראשי באגם הברבורים

יש לנו תחושה שבחיים הקודמים היינו פרימה בלרינה. או טועם-טעמים-חדשים ב"בן אנד ג'ריס". אנחנו עוד בודקים את זה. אחרת אין לנו דרך להסביר למה כל דבר שקשור לעולם המחול מצליח להוציא אותנו מאיזון. כמו למשל נעלי הבלט המתקפלות של יוסי סמרה מארה"ב, שכמעט גרמו לנו להירשם אתמול לג'אז מודרני בביכורי העתים.

יוסי, בחור אמריקאי עם זיקה ושורשים (ושם משפחה) ישראליים, הוא דור שני למעצבי נעליים, שהחליט כבר בגיל 20 להמשיך את המסורת המשפחתית שלמד בבית מאביו – ולהשיק מותג נעליים מצליח משלו בשם YS. אחד הקווים העיקריים מבין אלו שהוציא עד כה – כולל נעלי בלט מעור נוחות להפליא, בעלות כיווץ מקסים סביב שפת הנעל, פלוס תוספת גומי רחבה ונעימה לכף הרגל, שגם מאפשרת להשאיר את חבילת הפלסטרים בבית, וגם הופכת את כל העניין להרבה יותר ברישניקוב-שיק. אבל הכיף האמיתי מתחיל כשמסתכלים בסוליה ומגלים שהיא מחולקת לשניים, ממש כמו נעלי בלט מקצועיות, כך שהן יכולות למעשה להתקפל ולהיכנס לכל תיק קלאץ' קטנטן שלא תזרקו עליהן. זה אומר שאתם בהחלט מוזמנים לצעוד איתן מהחניה עד דלת הכניסה לפיק אפ בר/למשרד – ובאקט מהיר של מלאני גריפית' ב"נערה עובדת" – להחליף לסטילטו רגע לפני שהפרזנטציה מתחילה.

מבין כל הקולקציות שעיצב – מבריקות, משופשפות, בהדפסי חיות, מזמש נעים, ואפילו קו לבן ומשובץ אבנים לכלות שמתכננות לקרוע את הרחבה – נחתו אצלנו בישראל זוגות ספורים מהקו הקלאסי של YS בצבעי שחור, זהב, עופרת, ברונזה, עור נחש ואפילו ורוד מטאלי – שמוסיף הרבה גלאם-רוק להופעה שלנו. זרקו לנו חותלות ותראו איך אנחנו יורדים את כל שדרות רוטשילד בצעדי ריקוד. מנהלת כוח אדם בבת שבע? אנחנו מחכים לשיחה.

נעלי בלט של YS מכווצות ומתקפלות – 320 ש"ח
להשיג בלעדית באתר "בל אנד סו" – www.belleandsue.co.il
(משלוחים לכל הארץ)

[PSGallery=6s0pcnorsq]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה