19 בדצמבר, 2017

ברכת הגומל

ערכה חוויתית תעזור לסרבנים הכי עיקשים להיפרד מהמוצץ בשני שלבים, ולהכיר את צוצי - שומר המוצצים והמרגיע הרשמי החדש בבית. ושיהיה לכולנו לילה טוב

 

שיחות-שופוני על הילדים בעבודה, בסגנון "מי רוצה לראות 1000 תמונות מהדלקת הנרות בגן?", זה לא חוכמה. לשם הרי זולג בסוף כל לאנץ' משרדי. אבל לדבר על השגיאות, הפספוסים והדפקות שאנחנו מעבירים להם יום-יום כהורים, זה כבר שיחה לקפה של ארבע, עם עוגה, הר קלינקס וגבעת קלונקס. ובכל זאת, ברגע שחשפנו בפני קולגה בעיית התמכרות קשה של הקטנה שלנו למוצצי – או אז נמצאה הדרך לגאולה, להקלה ואולי אפילו לגמילה. תחזיקו לנו אצבעות.

כך נודע לנו כי בחורף שעבר יצאה לאור ערכה חוויתית לגמילה מהמוצץ, הקרויה על שם החבר החדש הבא שלכם: "צוצי, שומר המוצצים". דנה טלמן מרדכי, מדריכת הורים מוסמכת, מטפלת רגשית ואמא שהתמודדה בעצמה עם סרבנית גמילה משלה בבית, החליטה לנסות ולפתח מעין בית למוצץ או חבר שישמור עליו לאורך היום, כך שבתה תוכל להיפרד ממנו לפחות בשעות הגן. אחרי שיחה עם גיסה, גבריאל ברוימן, מעצב גרפי ומפתח משחקים, הוחלט להפוך את הדמות והבית לערכה שלמה שתעזור להיפרד מהמוצץ בשני שלבים: גמילה לאורך היום, תוך אימוץ הרגלי הירגעות חדשים (חיבוק, ליטוף, מילה טובה); ובשלב השני – פרידה גם בלילה, אבל לא לפני שהילדים מרגישים מוכנים ובטוחים להירדם בעצמם, עם ליווי מרגיע שלכם, ושל צוצי כמובן.

אחרי שלוש שנות פיתוח, במהלכן חברו דנה וגבריאל גם לאלכס חייקין (מעצבת מוצר, מבעלי משחקי "קיפוד" הנהדרים), וגם למאייר האהוב אביאל בסיל – נולד ספר מיוחד ויפהפה, ובו הוראות הקראה מדויקות להורים, מידע על גמילה הדרגתית, תשובות לשאלות כמו מדוע רפלקס המציצה חשוב ושורשי כל כך, מתי מומלץ לגמול, טיפים עם מילות קסם שיעזרו בהליך, ואפילו דף ריק באמצע שיעצור אתכם מלעבור לשלב השני במידה והילד אינו מוכן לכך. לצד הספר, מחכה לכם גם דמותו של צוצי להרכבה עצמית (מקרטון קשיח), כולל תיק גב קטן שנתלה על צוצי, ובו מקום למוצץ האחרון שיישאר בבית. אותו תוזמנו בשלב השני של הגמילה לתלות על עץ מוצצים או להטמין בכל מקום שתבחרו. מרגע שהפרידה תושלם (אמן!), תמצאו בדף האחרון בספר בגדים להדבקה שהופכים את צוצי לשומר חלומות, תפקידו החדש בבית (והדבר היחיד שהצליח להבטיח לנגמלת שלנו ליל פז מתוק ושקט).

אם אתם רגע לפני למרוח מרה על המומו / צציק / מוססי אובססי שלכם, תנו צ'אנס לצוצי ולקטני – לחולל נס גדול. ואמרו הגומל.

ערכה חוויתית לגמילה מהמוצץ (כוללת ספרון מודרך, דמות להרכבה מקרטון קשיח, תיק קרטון לשמירה על המוצץ, מדבקות) – החל מ-79 ש"ח ועד 109 ש"ח (ערכה כפולה לתאומים)
להשיג בחנות האונליין של "צוצי שומר המוצצים". לפרטים עמוד הפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה