26 באפריל, 2010

בשבחו של הלבנדר

בחיפושיו אחר תמרוקים טובים תוצרת הארץ בדק גל אוחובסקי את ג'ל הרחצה בריח לבנדר של עומר הגליל והגעגועים לערבות פרובנס לא אחרו להגיע

המילה לבנדר, שלא לומר הריח, מזכיר לי מיד את דרום צרפת. יש עונה כזאת בשנה, שבה מתמלאים השדות שבמערב פרובנס בפרחים סגולים עד האופק. זה יפה. זה מעורר געגועים. הכי חוץ לארץ. אימא שלי מסדרת לעצמה את הראש עם סבון ידיים סגול. אני לא כל כך מתרגש מסתם סבון ידיים.

עכשיו נעצור רגע ונחליף נושא. כבר הרבה זמן שאני רוצה להחליף לפחות חלק מהתמרוקיה שלי במוצרים ישראלים. ואם אפשר עדיף דברים אורגניים, שמיוצרים על ידי מפעלים קטנים. והנה, בלי ששמתי לב, התברר לי שבסניף אורגניק מרקט הקרוב לביתי (שינקין 59, דלת אחת אחרי החומוס של פותנה) יש מחלקה ענקית של מוצרים בדיוק כאלה. אז עשיתי שם סיבוב גדול, יש מלא מוצרים מגרים. בסוף צד את עיני הבקבוק הירוק והחמוד של עומר הגליל – ג'ל רחצה לבנדר.

 

את עומר הגליל הקימו אירית ורון קינן שמתעניינים בארומתרפיה. יש להם אינספור מוצרים, ואני החלטתי להתחיל בסבון הנוזלי. לג'ל יש ריח חזק יחסית, מיד כשהוא יוצא מהבקבוק, וזה כבר נעים. אלה שלא אוהבים ריח חזק ישמחו לדעת שכשיוצאים מהמקלחת, העור לא רק נעים ורך אלא גם מריח מאוד בעדינות מהלבנדר. הבקבוק (250 מ"ל) מגיע עם משאבה, שזה בעיני הרבה יותר נח מפקק שצריך תמיד לפתוח ושוכחים לסגור, וגם המחיר סביר לגמרי (34.90 ₪). נראה לי שזו תחילתה של ידידות מופלאה. ועוד לא אמרנו כלום על הזיכרונות שזה מעורר מפרובאנס ודרום צרפת.

ג'ל רחצה לבנדר מתוצרת עומר הגליל – 34.90 ש"ח (ל-250 מ"ל)
להשיג בחנויות רשת אורגניק מרקט (שימו לב, לא בכל הסניפים), ברשתות הפארם ובבתי המרקחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה