16 בדצמבר, 2012

בשדה ירוק על גבעה תלולה

ביסטרו גוז' ודניאל שבמושב בני ציון הוא תחנת חובה לצהריים משובח, עם אווירת טוסקנה און דה סייד

בדיוק כמו מלחים ויורדי ים ששמרו על פאסון של 'בחורה בכל נמל', מתחשק גם לנו להחזיק יומן כתובות סודי של 'ביסטרו בכל עיר'. אבל רק כאלו שמצטיינים בכל מובן, שמרגישים כמו בית, ומאפשרים לנחות בהם בלי חשש ולהזמין את הפלאט-דה-ז'ור. לפחות לגבי משבצת אזור השרון, נראה שאפשר לסמן וי. במסעדה הכפרית "גוּז' ודניאל" במושב בני ציון, שמכריזה על עצמה ובצדק 'הטוסקנה של השרון', נשמח לזלול בכל פעם שאנחנו באזור. מישהו צריך משהו מבצרה?

נתחיל מהמסביב: דמיינו מגדל מים גבוה על ראש גבעה הצופה על מטעים, גפנים, פרדסים וירוק רחב ידיים. עכשיו תכניסו לתמונה שיתוף פעולה בין גיסים עם חזון (עידו פיינר ונטע-לי יהודאי) וייעוץ התחלתי מחברים טובים ומסעדנים מהשורה הראשונה (האחים ירזין, אם תהיתם). ומה קיבלתם? נכון, פיצוח נוסחת הקסם. המסעדה היפהפייה שנפתחה לפני שנתיים בערך, מציעה אווירה סופר-מרגיעה, שלושה כיווני מרפסת, ועם אנרגיות של "אנחנו בדרך לצימר". כל זה מוגש כמובן לצד מנות מוקפדות בניחוח צרפתי-איטלקי, עם השפעות ים תיכוניות ומחומרי גלם טעימים וטריים, שנקטפו לפני רגע במשק המשפחתי הסמוך או נאפו בטאבון שבמקום. מכל התפריט העשיר (וכן, תרצו לשמוע על המיוחדים שלהם), המכיל בין השאר סלט פנצנלה, קנלוני מהטאבון, פירות ים על הפלנצ'ה, רוטלו ריקוטה ותרד, שוק אווז קונפי בקרמל תפוחים, ראמפ סטייל על שפצל, המבורגרים ועוד, החלטנו ללכת כאמור על מנת היום. כך יצא שהעברנו בבלקון הכיפי והמזמין שלהם, שעה שהרגישה כמו סצינה מסרט של בניני, על ריזוטו עשיר שהוגש לנו עם שרימפסים גדולים, כוס יין לבן טעים ואייפון על רטט. יותר מזה אנחנו לא צריכים. טוב אולי רק ביס מהפבלובה של גילי (אמה של נטע-לי והמוזה של המנה) שהבהירה תוך כפית אחת מה משמעות החיים.

בדרך חזרה כבר דאגנו להעלות על הוול שלנו תמונות קונטרה לכל הנופשים והחופשים בחו"ל: "פחחח, ביג דיל! גם לנו יש ירוק בעיניים. ולשם שינוי, זה לא מקנאה".

ביסטרו "גוּז' ודניאל" – רחוב אנשי בראשית (ליד מגדל המים), מושב בני ציון, טל': 09-7714122, שעות פתיחה: 09:00-23:00.

 

 

הלו, אנשים רעבים פה. קנלוני ריקוטה של גוז' ודניאל (צילום: סטודיו דרור כץ)

 

מנות מוקפדות. גוז' ודניאל (צילומים: סטודיו דרור כץ)



מרגישים בבית. גוז' ודניאל




הכי ביסטרו בחו"ל. Gouje & Danielle



אהבה בין הכרמים. Gouje & Danielle






תחת שמי טוסקנה. הנוף הנשקף מהמרפסת


[PSGallery=ckxqkfdb10o]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה