31 באוקטובר, 2013

בשמלה אדומה ושתי חולצות

אירוע האופנה והעיצוב לילדים Just About יסדר את הפאשניסטים הצעירים מכף רגל ועד ראש

כל מי שלא יכול לראות יותר את הבת שלו לובשת את אותו טייץ דורה זרחני (מפחיד נחשים), ואת הבן שלו לובש את אותה חולצה עם הדפס מסי (סבתא, די עם זה, לא צריך עוד אחת). כל מי שמעריך סטייל אירופאי ומאמין שגם לילדים מגיע להתאהב בניחוחות מארצות אחרות. כל מי שרוצה לחדש את ארונות ילדיו לקראת החורף, להתחכך בטעם טוב ולהרחיב את אופקיו בתחום אופנת הילדים – מוזמן להמשיך איתנו עוד שתי פסקאות וכמה שעות, והוא בגן עדן.

באירוע של Just About, מיזם האופנה החדש לילדים של טלי ניז'ינסקי שגב ותמר ליברמן תמצאו את כל זה ועוד הרבה יותר. שתי החברות המקסימות, יזמיות מלידה וחובבות אופנה לא פרייאריות, עלו על צורך ורעיון מדליק: במקום לתת לסבתא לחזור עם חליפות מלמלה מחו"ל, למה לא לארגן כאן לאורך השנה אירועים שיוקדשו לילדים, ובהם יוצגו מותגים רותחים מהארץ ומהעולם במחירים קטנטנים, שלא יתנו לכם ליפול למלחמות התשה בבקרים מול הארון? פרפקשן. ואכן, אם תגיעו מחר ומחרתיים לאירוע הראשון שלהן (במתחם המסעדה "סלון" של אייל שני), תגלו בתור התחלה 6 שמות זרים שאיתרו טלי ותמר כמו Albababy – מותג רטרואי ונוסטלגי מטריף מדנמרק, או Kids On The Moon מפולין שמציע בגדים נעימים קלילים ונטולי גרביטציה; פלוס 23 מעצבי אופנה, אקססוריז וטקסטיל מקומיים ואהובים – כמו מיזומי, בייבי רוק, Out To Play, ליטל אינדי, שתיים – ועוד מותגים שאמא היתה מתה שייצרו במידות שלה. אבל הכי בלעדי? קולקציית קפסולה שעיצבה מאיה בש במיוחד עבור Just About תחכה במתחם להשלים את הקו העיצובי כולו. הכי שווה.

כל שנותר זה להחביא היטב את הקנאה שלכם ולפרגן לילדיכם דברים הכי יפים שבתכלס הכי הייתם רוצים לעצמכם. שנאמר "בכל אדם מתתקנא, חוץ מבנו ותלמידו". מי לא מכיר את הפסוק הזה.

Just About – אירועי אופנה ולייף סטייל לילדים – טווח מחירים למותגי האופנה מהארץ ומחו"ל 54-249 ש"ח (יהיו גם פריטי טקסטיל, הנעלה, אקססוריז, ריהוט של אייטמס – והכול לילדים בגילאי 0-10).
אירוע ראשון: שישי-שבת, 1-2.11.13, במתחם מסעדת "הסלון" של אייל שני, מעבר יבוק 8, תל אביב. לשעות פתיחה ורשימת המשתתפים – עמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה