31 בינואר, 2010

בשר ורוח

מסעדת מיט בר הוותיקה מעמידה לרשות כל מי שחסר לו קצת B12 את "תפריט המיני" המורכב ממיני בשרים מעודדי ריור

יום אחד, לא חגיגי במיוחד, התקשרה חברה טובה שלנו ושאלה אם נואיל להצטרף אליה לארוחת ערב רוויית בשר. אנחנו, גרגרנים חסרי תקנה, התייצבנו מיד. בפתח המסעדה שלפה חברתינו מסמך רישמי שמסביר את סיבת ההתכנסות: בבדיקות הדם האחרונות התגלה אצלה חוסר רציני בויטמין B12 והיא החליטה לפצוח בהילולה בשרית מדממת (זהירות, כולסטרול לפניך). סיבה למסיבה.

וכך בעצם נחשפנו ל"תפריט המיני" של מסעדת מיט בר הוותיקה בשדרות ח"ן שמציע מנות קטנות ולוהטות. חברתנו החלושה (אך האמביציוזית) ניהלה את ההזמנה ודרשה לקבל אל השולחן את כל המנות בתפריט (כן, כן, לפעמים חלומות מתגשמים). הארוחה היתה נהדרת אבל ראוי לציין לשבח שתי מנות שהתעלו על כל השאר והפכו אותנו למעריצים נלהבים. האחת היא נקניקיית בקר שמנה שעשויה 100% בשר טרי ומשובח תוצרת בית ומתובלת בשום בלסמי מצומצם ועשבי תיבול, ואילו השנייה היא מניפת אנטריקוט שעשויה שכבות בשר דקיקות ומלהיבות. שתיהן אגב לא קטנות כל כך וחלקינו העבירו איתן (בלבד) ערב מקסים עם צ'ייסר מחמם (גולדן אפל) שמחק את טרדות היום. האחראית לכנס הטריגליצרידים הזה לא הסתפקה באלו (יש לה אישור רפואי) והשלימה את החסך במנת אנטריקוט משויישת כהלכה.

בפעם הבאה בפינתנו "מזון, בריאות ומה שבינהם" נספר על חברתנו דלת הסידן ועל מסיבת הקממבר, הרוקפור והאמנטל שהרמנו בספונטניות. לבריאות!

מנות מ"תפריט המיני" – נקניקיית בקר אירופאית  – 24 ש"ח, מניפת אנטריקוט ורוקט ברוטב חרדל – 26 ש"ח, קוקטייל גולדן אפל – 26 ש"ח, מנת אנטריקוט בלק אגנוס  – 104 ש"ח
להשיג ב-מיט בר, שדרות ח"ן 52, תל אביב, טל': 03-6956276

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה