05 באפריל, 2011

גברת חרוזי

השרשראות הצבעוניות והמשמחות של המותג "עלמא" משקפות את עולמה של הצורפת אוה רודן

אנחנו מכירים אחת שעומדת לחתן את הבת הבכורה שלה ממש בקרוב. ואם זה לא מספיק מלחיץ, הרי שכבר חודשיים היא בתחרות סמויה מול אמו של החתן: מי תצליח להוציא את העיניים לרב, עם שמלת קדם-אירוויזיון יותר מבריקה? לפני שהיא קונה את האאוטפיט השלישי שלה, נו, לכניסה שאחרי העיקריות – הצענו לה לעצור, לנשום, וללכת על קלאסיקה: שמלה שחורה אחת, עם תכשיט גדול אחד, שעושה את כל העבודה. נקודה. כמו אלו שיוצרת למשל אוה רודן.

אוה שפועלת בישראל ובחו"ל בשלושה תחומי אמנות שונים, כבר למעלה משלושה עשורים, החליטה לפני מספר שנים לנתב את כל הידע שצברה לכדי יצירת תכשיטים משמחים ומרשימים בשילובי צבעים עזים במיוחד, או כמו שהיא מכנה אותם – Fun Jewelry. לדבריה, את האהבה שלה לצבעוניות החזקה המאפיינת את תכשיטיה שאבה מעיסוקה הקודם בעיצוב ויטראז'ים, את היכולת הטכנית לחרוז לקחה מתחום הצורפות שלמדה, ואילו המשיכה לתלת מימדיות גדולה מגיעה דווקא מימי הקדרות שלה. מאז שפתחה ב-2008 את הסטודיו לתכשיטים "עלמא" בשוק הפשפשים ביפו, היא מכינה לאורך כל השנה, בלי להתחשב בעונות וטרנדים – שרשראות, עגילים וצמידים, העשויים מחרוזים עתיקים, מאבני חן, מפנינים, מקריסטלים, מחרוזי עץ או זכוכית, מתליוני מתכת שמצאה בשווקים ועוד – המאפשרים ללבוש ג'ינס וגופיה לארוחה אצל השגריר ועדיין לצאת מזה מלכת האיוונט.

לאחרונה, פתחה אוה חנות נוספת, שם מחכות לכם בין השאר סדרות תכשיטי הקיץ החדשות שלה, בגווני כתום, חרדל, טורקיז או ניוד, בעלי מוטיבים פרחוניים וגימורים שנוצרו בסריגה, תפירה וחריזה מורכבת בעבודת יד. אבל אנחנו את המחותנת שלנו, בחרנו להפנות אל שרשרת טורקיז (בתמונה), העשויה מאבני היולייט, שבמרכזן שולב תליון לב גדול מאבני קריסטל סברובסקי, בצבע אדום-אש מרהיב ומושך מבטים – שהכי מזמין לפתוח איתו "רכבת" על הרחבה. אנחנו לפחות מתכוונים לענוד על כך.

שרשרת אבני חן עם לב קריסטל – 380 ש"ח (לרגל השקת הסניף החדש – ביום שישי, 08.04.11 ינתנו 15% הנחה על כל התכשיטים בשתי חנויות המותג)
להשיג ב-"עלמא תכשיטים", רבי יוחנן 4 (שוק הפשפשים), יפו, טל': 03-6822511; או בחנות החדשה – דיזנגוף 110 (בחצר), תל אביב, טל': 03-5247365.

וגם בחנות מוזיאון ישראל, ירושלים; חנות מוזיאון בית התפוצות, תל אביב, חנות מוזיאון חיפה לאמנות, חנות מוזיאון טיקוטין, חיפה, רשת "קום איל פו", "Unusual" (תל אביב), CHARM (רמת אביב), רשת "רונן חן" (מתחם התחנה בת"א, קניון ממילא בירושלים), "לובטון" (מדרחוב ירושלים), "בשבילך" (ירושלים), "טורקיז" (קריית טבעון), "נקודת חן" (בית נקופה), "קולב" (מושב עצמון), "בנג'י" (מדרחוב זכרון יעקב).

 

 

שרשרת של תכשיטי עלמא (צילום: מיכל רביבו)

 

 

שרשרת של תכשיטי עלמא (צילום: מיכל רביבו)

 

 

צמיד של תכשיטי עלמא (צילום: מיכל רביבו)

 

 

צמידים של תכשיטי עלמא (צילום: שחר פליישמן)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה