01 בנובמבר, 2010

גברת יהלומה

מחבת שחורה בעלת נוכחות מרשימה על הכיריים ואופי נוצץ - הצליחה להדליק אותנו אש

‬‬‬‬איזה כיף, הזמינו אותנו בשישי האחרון לערב של חביתה וסלט אצל חברים. הכי מתאים. עמדנו במטבח והעמדנו פנים שאנחנו עוזרים להכין, אבל עוד לפני שהספקנו לערוך שולחן – כבר הונחה לפנינו אחת מחביתות העין היותר שוות שיצא לנו לפגוש. אפילו שהקטע של הצהוב התפקשש (כפי שתיעדנו מיד בתמונה), הצליחה החביתה להחליק לצלחת בכזאת אלגנטיות, בלי יותר מדי ריח וצלצולים ובעיקר – הותירה אחריה מחבת נקייה ונוצצת כל כך – שהתחלנו להשמיע קריאות התפעלות בטונים שונים.

מהר מאוד התברר כי הסוד הוא דווקא באותה מחבת – שאינה נוצצת משמן, אלא זוהרת באופן פנימי יותר. נסביר: אחרי שהתרגלנו לסירים ומחבתות צבעוניים מבחוץ ובריאים מבפנים, קמו השוויצרים והוציאו לאחרונה סדרת כלי בישול יוקרתית, שחורה כמו פעם ואלגנטית במיוחד, המצופה מבפנים ב- יהלומים. מה שאתם שומעים. חברת SWISS DIAMOND פיתחה מעין ציפוי נאנו-קומפוזיטי בו 200 אלף גבישי יהלומים אמיתיים ונוגדי הדבקה שרק מחכים לבשל את המקושקשת או הספגטי שלכם – בלי להשאיר שבויים בדרך. כיוון שמדובר בכל זאת בחומר הקשה ביותר בטבע, אין סיכוי להרוס את הציפוי (וזה לא שלא ניסינו), לא תגלו עליו כל סימני קילוף, בועות או סדקים גם כעבור שנים, ובכל פעם מחדש צפו מראש למוליכות חום גבוהה, אחידה בכל דפנות הבישול ובעיקר – מיידית (מה שאומר חסכון באנרגיה ובגז. יש). הציפוי המקורי שפותח בחברה, השייכת אגב לבחור ישראלי ומוכשר בשם אמיר אלון (ריספקט), זיכה אותה בלא מעט פרסים ומדליות זהב בתחרויות בעולם, בפרס הכלכלה לשנת 2010 של ממשלת שוויץ, ואפילו בבול מיוחד שהוציאה רשות הדואר השוויצרי. מדליק.

כל המחבתות והסירים בסדרה עשויים מאלומיניום עבה וכבד, שטוח לחלוטין, שניתן אפילו להכניס לתנור (עד 260 מעלות), והם עמדו בהצלחה במבחני בקרת איכות קפדניים ביותר – על גבול הפסיכיים (חיתוך עם סכין חדה במחבת, הסרת נייר דבק חזק במהירות מהציפוי, הרתחה של תמיסות מלח מרוכזות, וכו'). המחבת שלנו קיבלה גם ידית ארגונומית מדליקה ונוחה לעבודה, יש בה מעין חספוס שמקל על הפיכת האוכל מצד לצד, היא צורכת ממש מעט שמן ואפילו מתנקה בקלי קלות במדיח. והכי הכי – יש בה סמל שוויצרי שמזכיר את האולר שאיבדנו בטיול השנתי להר תבור.

האמת? אם יהלומים הם כאלה חברים טובים של כל אישה, הגיע הזמן שיתחילו באמת לעזור במטבח.

מחבת מצופה יהלומים קטנה – 255 ש"ח (בסדרה 28 סירים ומחבתות בגדלים וצורות שונים)
להשיג ישירות מהיבואן בישראל –Diamond Swiss, טל': 03-5066035 או בחנויות כלי הבית מובחרות (פירוט באתר)

 

מסנוורת את השיש. מחבת קטנה של Swiss Diamond

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה