01 באוקטובר, 2009

גולת הכותרת

טבעת עם גולה צבעונית של JOOLARE היא מתנה מושלמת לכל הגדולים שמתגעגעים למשחקי הילדות של פעם. מישהו בא סטנגה?

החיים יכולים להיות חדגוניים כישימון או מגוונים כקליידוסקופ, ולא נדרש טיפול מעמיק במיוחד כדי להפנים שזה לגמרי – אבל לגמרי – תלוי בנו. אנחנו, באופן אישי לחלוטין, מעדיפים לגוון כמעט בכל תחום (ואם יש מי שמוצא/ת עצמו נפגע מהמשפט האחרון, אנחנו נשבעים שהוא לא היה מכוון אליו/ה). אם תוסיפו לכל זה גם אישיות שאינה לחלוטין בוגרת, תקבלו אנשים שמשתעממים בקלות ומתגעגעים למשחקי הילדות של פעם – בדיוק הלקוח/ה הקלאסי/ת לטבעות הכסף החדשות שיצר המעצב אורי פריזר.

במחווה מקסימה לגולות של ילדותנו, עיצב פריזר תכשיט ששמו המקורי הוא Joolare – מדובר בטבעת כסף ה"מאכלסת" בתוכה גולה צבעונית שניתנת להחלפה. הג'ולרי (שילוב של המילה "ג'ולה" עם "Re" של התחדשות ורענון) נמכרת עם עוד ארבע גולות רזרביות בכל חפיסה, כך שאפשר להחליף צבע ומראה לפי מצב הרוח או צבע הבגד. פריזר עצמו מציע לרוכשי הטבעת המיוחדת שלו להיכנס לחנות הצעצועים הקרובה לביתם ולהצטייד בשפע של גולות צבעוניות, שיאפשרו להם ליהנות מעשרות טבעות במחיר של אחת מיוחדת במינה.

אנחנו אהבנו במיוחד את אפקט ה"עין" המתקבל כשהטבעת מונחת על האצבע, והגולה שבתוכה נראית כמו אישון כחול, ירוק אפרפר או בגוון פנינה. עכשיו צריך רק להתיידד עם הבן של השכנים, להפוך אותו לספק הקבוע של גולות מצודדות והרי לנו קולקציית תכשיטים שתעשה עיניים לכולם ותסובב אותם, כמתבקש, ישר על האצבע הקטנה.

טבעות גולה – 190 ש"ח
להשיג ב
לעלא (נמל תל אביב), מרכז הבאוהאוס (דיזנגוף 99, תל אביב), דלינקה (רמת השרון) מישל סבג (רח' עזה, ירושלים), טל': 052-6230226, [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה