08 ביוני, 2010

גו פיגו

הקולקציה החדשה של המותג הדני "Phigo" שמצאנו בבוטיק "The Brunch" - שיגעה אותנו לגמרי

כשמגיע הקיץ ואיתו נשירת שכבות הבגדים המנחמות שהסתירו וטשטשו אותנו כל-כך יפה בחורף, אנחנו מתחילים לחשוש. כל אאוטפיט דורש מאיתנו התארגנות מראש, כל חצאית גוררת איתה ביקור אצל קוסמטיקאית, כל מכנסון מוביל ישירות למכון שיזוף וכל סנדל חייב להיות מגובה בסלון פדיקור. ועוד לא אמרנו מילה על בגד ים.
עד שתתחיל עונת התיחזוקים, הרשו לנו להיאחז רק עוד קצת בימי המעבר שאינם מחייבים עדיין כפכפים, או ליתר דיוק בקולקציית אביב-קיץ החדשה של מותג ההנעלה הדני "Phigo".

 

המותג שהוקם ב-2005 על ידי המעצב הראשי Phi Van Nguyen, מציע בכל עונה נעליים ומגפיים מטריפות לבנים ולבנות, המיוצרות במפעלים מיוחדים באיטליה ונמכרות בחנויות יוקרה בודדות ברחבי העולם, שנבחרו בפינצטה לייצג את המותג. אצלנו למשל תמצאו אותן רק בבוטיק "The Brunch" הנעים שבתל אביב (שאף מוזכר באתר החברה), המייבא באופן כללי ובלעדי חבורת מותגים סקנדינביים מדויקת ואיכותית, כמו "Dr. Denim" משבדיה או "Vadum" מדנמרק. אבל אנחנו כאמור טסנו לשם בעקבות הנעליים של "פיגו" וגילינו כמה קשה לנו לבחור רק אחד.

 

הקולקציה החדשה עשויה מעורות רכים ואימומים נעימים שלא מחייבים הצטיידות בקופסת פלסטרים משלימה, העקבים מצופים עור וכל דגם שמדדנו היה באופן מפתיע נוח ביותר. את העונה חילקו ב-"פיגו" לשלושה קווים, המתאימים לחלקי היום השונים: בקו הבייסיק לשעות היום תמצאו נעלי בובה או סנדלים שטוחים בצבעוניות בסיסית ובהירה; בקו הערב ישנן נעלי עקב גבוהות בסגנון גלדיאטורי או Peep-toe טרנדיים ובצבעוניות עזה של פוקסיה, לימון או שחור.

 

מהקו האורבני, שתכל'ס הכי דיבר אלינו ומשלב בין היום ללילה – שלפנו מיד נעלי אוקספורד קטנות ופשוטות, עם שרוכים דקים בשילוב קייצי של פוקסיה ואפור, שהביסו סופית לאחר התלבטויות קשות דגם מוקסיני יפהפה בצבע חום עם שרוכים כחולים. המחירים אמנם לא נמוכים במיוחד, אבל העקבים דווקא כן, ומרגע שתשימו עליכם את דגם "cato" המוצלח שבחרנו לעצמנו או בעצם כל דגם אחר – תראו מיד כמה קל ומשתלם להתרוצץ עם "פיגו" כל הקיץ, בין יוגורטריה אחת לשנייה, כמובן.

נעליים מדגם "cato" של "פיגו" – 850 ש"ח (קיים גם בצבעי אפור-שחור וצהוב-אפור ובמגוון מידות)
להשיג ב-"The Brunch", גורדון 17, תל אביב, טל': 077-4226422 (ימים א'-ה'10:30-20:00, יום ו' 09:30-16:00), או דרך החנות המקוונת של Phigo

[PSGallery=ftqm7i9wd]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה