04 ביוני, 2012

גזור ושמור

אליפות העולם בעיצוב דיגיטלי, "Cut & Paste", מגיעה לראשונה לתל אביב ביום שישי הקרוב. מאז טורניר השחמט לא התרגשנו ככה

יש שאלה אחת שישר גורמת לנו להרגיש הכי בוקים בעולם: "אז לאן יצאתם אתמול בערב?" לא נעים לספר שנרדמנו עוד לפני ש"היפה והחנון" חזרו מפרסומות. אולי האירוע הבא סוף סוף יוציא אותנו מהשגרה והשזלונג, וינחית אותנו היישר במועדון הכי נכון להיות בו השבוע, ובלב האליפות הכי מעניינת שנתקלנו בה מאז השחמט (גלפנד, מאחוריך ומצדדיך):

תחרות "קאט אנד פייסט" לעיצוב דיגיטלי שנולדה בארה"ב, מגיעה לראשונה לישראל להטריף את סצינת המעצבים המקומית, ולאפשר גם לכל השאר (שלא יודעים לפתוח מקינטוש) שקיפות מלאה לאחד התהליכים שהכי מרתקים אותנו: איך עיצוב נולד. התחרות שמתקיימת מאז 2005 בערים כמו ניו יורק, לונדון, טוקיו וברלין, מזמינה השנה גם בתל אביב, מעצבים גרפיים ואנימטורים מקומיים להירשם ולקבל משימת עיצוב בה יצטרכו לעמוד ב-LIVE, כשהם "מתקלטים" עיצוב על במת מועדון נחשב (אצלנו "הבלוק") ומול קהל שצופה בכל מה שקורה להם על הדסקטופ – משתקף על מסכים גדולים מעליהם. המנצחים יזכו להעפיל לגמר אליפות העולם בניו יורק באוקטובר הקרוב, ויתמודדו על תואר 'אלוף העיצוב העולמי', ראש בראש עם מתחרים מכל העולם. אל צוות השופטים, שמורכב מבכירי המעצבים ואנשי הקריאייטיב בארץ, מצטרפים גם קולות הצופים, שלא רק יזכו להשפיע על התוצאות, אלא גם מוזמנים להשתתף ב"אתגר קהל": משימת עיצוב כרזה בנושא חברתי-גלובלי, שהשנה תעסוק בחשיבות נושא מים נקיים וראויים לשתייה בכל העולם. בתום התחרות, שהפכה כבר לאירוויזיון של קהילת העיצוב, ונערכת תמיד במעמד ישיר, חי ומרגש מול קהל רוקדים – תתקיים מסיבת ניצחון אנרגטית ומשחררת, ממש כמו לעשות קונטרול-סייב.

בקיצור, אם מתחשק לכם לפרגן או להשוויץ בחברים המגניבים שלכם, שתמיד מדברים על טיפוגרפיה, טון על טון, פונטים, תלת-מימד ופנטונים (בלי שתבינו מילה) – שלחו אותם להירשם מיד. ניו יורק, חכי לנו, אנחנו רק מתאמנים פה על לעשות קו ישר עם העכבר ב-PAINT ואנחנו הכי לוקחים את זה בקומנד-אול.

Cut&Paste אליפות העולם בעיצוב דיגיטלי – הכניסה לאירוע חופשית (ניתן להבטיח מקום על ידי הרשמה מוקדמת: [email protected])
יום שישי הקרוב, 8.06.12, מועדון "הבלוק" (דרך שלמה 157), תל אביב, החל מהשעה 16:00, בשיתוף "עכבר העיר".
לפרטים נוספים ולהרשמה – היכנסו לאתר התחרות –www.cutandpaste.com או עברו לעמוד הפייסבוק.


מתאמנים על קיצורי דרך במקלדת. אליפות Cut&Paste מגיעה לישראל


 

 

אנחנו הכי על זה. מתוך cut&paste ניו יורק

 

 

מרגש כמו קומנד תפוח. מתוך cut&paste

 

 

 

מעצב-על נולד. אליפות cut&paste

 

 


 

[PSGallery=bsuij5ew7l]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה