19 באפריל, 2009

גלגל הצלה

תיקים העשויים מצמיגים ממוחזרים של אילנית נאוטרה משפרים את איכות החיים והסביבה ומאפשרים לקחת אתכם חצי בית, מבלי לדרוס את הגב

תמיד, לקראת תחילת שנת הלימודים, כל מהדורות החדשות מכניסות אייטם מסורתי על אומללותם של ילדים בני 6 הנושאים על גבם לבית הספר משא כבד בהרבה מכפי מידתם המינאטורית. נזכרנו בזה כשנפגשנו עם תיק הגב של המעצבת אילנית נאוטרה. לא, הוא לא מיועד לילדים, אך עיצובו היפה ומגוון אפשרויות הנשיאה שלו הזכירו לנו עד כמה תיק גב טוב יכול לשפר את איכות החיים ולאפשר לנו לקחת חצי בית על הגב מבלי ממש להרגיש בזה.

ולמרות שפתחנו בפן הפונקציונאלי אי אפשר להתעלם מהאספקט הוויזואלי. מי שכבר יצא לו להכיר את ארנקיה האטרקטיביים של נאוטרה מכיר את האימפקט שהם יוצרים בזכות החיבור בין העיצוב המינימליסטי והאלגנטי לחומר המחוספס איתו היא עובדת באופן קבוע – צמיגים ממוחזרים. אותו שילוב מככב גם בליין התיקים החדש שלה שמוצג בסטודיו החדש שפתחה לאחרונה במרכז תל אביב. תיק הגב שלכד את עינינו מתהדר בפרונט אפרפר עם טקסטורה שמשווה לו מראה אותנטי כאילו ממש עכשיו דרס אותו ג'יפ עצבני (במובן החיובי כמובן).

כל שנותר הוא לחכות למעצבת שתרים את הכפפה ותעצב לנו תיקים משאריות המצה שנותרו אצלנו בבית, ואלוהים יודע שאין לנו בהן עניין.

תיק גב – 620 ש"ח
להשיג בסטודיו של אילנית נאוטרה, פיארברג 24, תל אביב, (יש לתאם את הביקור מראש) טל': 052-2848527

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה