15 ביוני, 2011

גלויה מהחזית

אהובה מחנות החזיות הוותיקה "סלון מרים" תמצא לכן את החזיה הטובה ביותר שאי פעם מדדתן. באחריות

עולם ההלבשה התחתונה נחלק, באופן אכזרי ובלתי מתפשר, לשני חלקים: יש חנויות (בדרך כלל, סניפים של רשתות גדולות) בהן את מתקבלת בסקירה חמצמצה ונוקבת מכף רגל ועד ראש, שאומדת בשבריר שנייה את היקף הירכיים, המותניים, החזה וההכנסות שלך. כמובן שהמוכרת, שהפוש-אפ שלה הולך בנחישות לפניה, ממשיכה לתקוע מבטים נטולי טאקט באיבריך המוצנעים תוך כדי פליטת הערות מחמיאות כמו "הכתפיים שלך רחבות מדי לחזייה הזאת. תנסי באקסטרה אקסטרה, אולי היא תיסגר" .

מאידך, קיים קומץ חנויות ותיקות, מתמחות, שבהן שוררת בדרך כלל אפלוליות צוננת ונעימה, והמוכרת ראתה כבר כל כך הרבה בחיים שלה שהיא לא מתרגשת מכלום, ואין לה בעיה לזהות  תוך רגע מה הבעיה בחזיה שמדדת, ולהדק מה שצריך להדק, ולהגיד לך בכנות מה המידה שלך אחרי מבט ענייני חטוף ובלתי שיפוטי, ולתת לך בדיוק מה שאת מבקשת בלי להתברבר ובלי לדחוף את האף לסיבות שבגללן את אלרגית ללייקרה או מתעבת תחרה.  ואם גם אתם, כמונו, מעדיפים את הסוג השני, ולכו לערוך היכרות קרובה עם אהובה, אישה מיוחדת במינה שמנהלת ביד רמה ובמקצועיות אין קץ את סלון החזיות הוותיק "מרים".

אהובה (שאף צולמה לסרטו התיעודי של יואב גורפינקל "החנויות של פעם", חפשו ב-27:05) לא רק מתמחה בהתאמת חזיות לכלות שצריכות משהו שיתמוך אך יחשוף מקדימה/מאחורה/בצדדים, היא אפילו מפעילה במקום תופרת מיוחדת ומקצועית להתאמה אישית של החזייה ללובשת. אותנו למשל היא קלטה כבר מהרגע הראשון, ושלפה את החזייה הטובה ביותר שאי פעם קרסנו לגופנו. לסיכום: גם אם אתן סוחבות איתכן שריטות מתקופת החזייה הראשונה שלכן, שנרכשה בחנות הומה וחסרת אישיות – לא תאמינו, אבל מחכה לכן חוויה מתקנת, רכה ומנחמת, ובדיוק במידה הנכונה.

חזיות איכותיות בהתאמה אישית – מ-400 ש"ח ומעלה
להשיג ב"סלון מרים", דיזנגוף 171 (פינת בן גוריון), טל': 03-5231979. פתוח בימים א'-ה' בין 10:00-13:00, 16:30-19:00 ובשישי בין 10:00-14:00.

יש לך בדאבל סי? קופסאות החזיות של אהובה, "סלון מרים"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה