19 באוקטובר, 2010

גם יפה, גם אופה

תבנית אפיה חביבה במיוחד תדאג שלא ישרפו לכם האצבעות כשאתם מוציאים אותה מהתנור

גם לנו קרה שהחלטנו לנסות לקחת ביד תבנית שיצאה ממש לא מזמן מהתנור וכבר הרגישה די פושרת, ורק באמצע הדרך לשולחן קלטנו את גלי החום, והבנו שאו שאנחנו מפילים אותה עכשיו ולעזאזל עם הקיש (והשטיח) או שנוותר מעכשיו על כף יד ימין וממש לא נורא. נסתדר כבר. לאחר שנכוונו כך לא מעט פעמים הרשו לנו להכיר לכם תבנית אפיה בטיחותית וחמודה שקיבלנו השבוע.

תבנית האפייה המדוברת נולדה במפעל איטלקי וותיק בשם Gaurdini ושייכת לסדרת הנקראת Thermomagic – על שום הקסם הגאוני הבא: ברגע שהתבשיל שלכם יגיע ל-60 מעלות יופיעו בהדרגה בכל צידי התבנית כיתובי "זהירות עדיין חם!" בשפות שונות (חבל שאין גם "זהירות! אין מספיק מלח!"). ככל שתתקרר התבנית וחומה ירד מתחת ל-60 מעלות – האזהרה תעלם, קישוט גלי חמוד יופיע במקום ואתם תדעו כי ניתן לאחוז בה ללא חשש. שוס ברמת מרתה סטיוארט.

בסדרה קיימת תבנית עגולה, תבנית עם שוליים גליים (פיירקס), תבנית גדולה לפאי, תבנית מוארכת לאינגליש קייק ואפילו אחת עם חור באמצע לקוגלהוף מקצועי (אנחנו מכינים כזאת ממש עכשיו, אגב). בתוך כל תבנית קיים ציפוי בריאותי נטול כימיקלים, שלא נשרט בקלות או מתקלף וגם עמיד לשטיפה במדיח. התרגשנו מכל העניין כמו ילדים והחלטנו לראות מה קורה כשנאפה בה קראנץ' תפוחים. ובאמת – הצבע התחלף, התבנית אותתה לנו מתי אפשר כבר לגעת, הידיים נשארו שלמות עד השולחן, והקראנץ' – יצא פשוט מדהים (הכל נכון חוץ מהקטע על הקראנץ'). לקחנו בשתי ידיים.

תבנית אפייה משנה צבע – 99 ש"ח (קיימות ב-25 ס"מ, 26 ס"מ ו-28 ס"מ, בעלות אחריות לשנתיים)
להשיג ברשת "עדן טבע מרקט", רשת "חידושים" ובחנויות כלי הבית המובחרות. לפרטים נוספים – היכנסו לאתר היבואן "קאסה איטליאנה", טל': 08-9159144

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה