25 באוגוסט, 2011

דה מארקר

בהנחה שסידרתם לכם כרטיסים מראש, תזכו לשמוע הערב בגני התערוכה את השם הכי נכון (וחתיך) לתקופה: מארק רונסון. והפעם הוא אפילו מצויד בבוי ג'ורג'

בתוך כל הכאוס הזה שאנחנו חיים בו ושעונה לשם מדינת ישראל, אין הרבה נקודות אור ואחיזה. בטח לא בתחומי התרבות. לכן בכל פעם שקורה משהו קצת יוצא מהרגיל בתעשייה המקומית, או שבטעות אחד האמנים הבינלאומיים הנכונים של הרגע מחליט שהוא מוכן להגיע לאזור הקרבות הזה, אין לנו דרך להסתיר את השמחה. נכון, מדובר בנטייה סופר פרובנציאלית, אבל מי אנחנו שנעמוד אדישים נוכח ההתרגשות שביישור הקו התרבותי עם שאר העולם. לכן ממש לא מפתיע שבפעם השנייה בשנה האחרונה אני גאה להכריז – מארק רונסון מגיע לארץ. אם בפעם הקודמת הוא הגיע לכאן על מנת להראות לנו מאיפה מסתובב התקליט על עמדת ה-TLV, הרי שבביקור הנוכחי מגיע אלינו עלם החמודות להופעה מלאה ועוצמתית ביחד עם הרכב הנגנים והזמרים שלו, כשהוא מגובה בסוללת אורחים מרשימה וביניהם בוי ג'ורג'.

רונסון, שנמצא כרגע על תקן המוזיקאי הלוהט של הרגע (רגע שנמשך כבר כמה שנים טובות למען האמת), נחשב לא רק לאייקון המוזיקלי הבולט של הדור שלנו, כשהוא חתום על כמה מהקלאסיקות היותר חשובות ופופולריות במוזיקה של העשור החולף כמו למשל האלבום הראשון של לילי אלן והאלבום האחרון של חברתו הטובה איימי וויינהאוס זצ"ל, אלא גם לאחת הדמויות המעניינות והמשפיעות באופנה ובסטייל כשהוא מאובזר בלוק הורס.

הסאונד הוינטג'י והייחודי של רונסון הפך לטביעת האצבע המזוהה של הבחור וגם מה שהפך כל דבר בו הוא נוגע לבסט סלר מטורף. השנה שחרר הרונסון את אלבומו השני והמצליח, מה שהזניק אותו שוב לכותרות ושיגר אותו אלינו להופעה חסרת מנוח בביתן 1 שבגני התערוכה. אגב, את האיש והאגדה יחמם ההרכב המקומי-בינלאומי המצויין טייגר-לאב.

ולסיכום – אחד השירים הטובים מאלבומו החדש מחכה לכם כאן, ודוגמה לשת"פ עם בוי ג'ורג' – כאן.

Mark Ronson & the Intl Business בהופעה חיה – 259-299 ש"ח (כרטיס VIP למתחם שיספק זוויות צפייה מועדפות ושתייה חינם: 400 ש"ח)
חמישי, 25.08.11, 21:00, ביתן 1, גני התערוכה, תל אביב. כרטיסים באתר – eventim.co.il, או בטלפון 9066*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה