12 בדצמבר, 2011

דוגי סטייל

קערות אוכל ניידות ומתקפלות שניתן לקחת לכל מקום בתיק – יהפכו את רקסי שלכם לכוכב הפארק

יש לנו חבר שלא נפרד בקלות מאריק, הלברדור בעל חרדות הנטישה שלו. חוץ מלשבת איתו על הברכיים בטיסות – הוא לוקח אותו לכל מקום אפשרי. אבל פה לא קבור הכלב: הבעיה היא שבכל פעם שאריק מגיע איתו לבית קפה, לים, לטיול בצפון או סתם לבית של חברים – מתחיל טקס אילתור קערות אוכל – חצי בקבוק קולה, פלסטיקים של טייקאווי, שקיות מהסופר, מאפרות, יו ניים איט. לאחרונה החלטנו בשביל שניהם – עד כאן.

איתן נורדמן, בחור עם יוזמה ואהבה גדולה לכלבים, החליט לפתח את ה-Bowldog – קערת אוכל גאונית ניידת, מתקפלת ומיוחדת לנשיאה ממקום למקום. קדימה, תגידו את זה איתנו: איך לעזאזל לא חשבו על זה קודם? את הקערה, שנמכרת שטוחה ומקופלת, תוכלו לחבר לרצועה ואז באמצע הפארק – ובשביל להוציא את כל השאר פודלים – לפתוח בקלות, למלא מזון או שתיה (עד 1.3 ליטר) ולתת לרקסי שלכם לאכול כמו בן-אדם. מרגע שתמלאו אותה – הופכת הקערה הדקיקה ליציבה ועמידה ביותר, ולאחר השימוש – תוכלו לרוקן אותה ולנקות בקלות, ואף לסגור הרמטית בעזרת רוכסן פלסטיק החבוי בתוכה. בינתיים עיצב איתן 8 דוגמאות שונות, כך שתוכלו להבדיל למשל בין זו של המים לזו של הנשנושים, או סתם להשאיר אחת באוטו, אחת על הקולר ואחת אצל כל חבר אליו תגיעו לבקר בעתיד. ולמרקיות הפלסטיק של הילדים – שלום.

קנינו אחת מתנה לאריק, ששמח מאוד להפסיק לנשנש מהאדנית ולשתות מהשלולית בכניסה לבניין שלנו, ובכללי נראה בשיא הסטייל ליד הלאנץ' בוקס החדש שלו. חיי כלב, איפה חותמים?

Bowldog™ קערת הזנה ניידת (רב-פעמית) – 15 ש"ח
להשיג בחנות Bowldog במרמלדה מרקט, "באוהאוס" (דיזנגוף 99, תל אביב); "לעלא" (נמל תל אביב); רשת "סוהו", חנות מוזיאון ישראל (ירושלים) ובחנויות מחמד ברחבי הארץ. לפרטים נוספים – היכנסו לאתר Bowldog™, איתן נורדמן, [email protected] (ובפייסבוק –Bowldog – pet's travel bowl)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה