24 ביולי, 2012

דוז פואה

שיתוף פעולה מרהיב בין האמנית היפנית יאיוי קוסמה ללואי ויטון יגרום לכם להתאהב מחדש בנקודות. נקודה

גם אם אין לכם מיליון נקודות נוסע מתמיד מיותרות, תראו איך בשנייה אנחנו מטיסים אתכם לניו יורק פירסט קלאס, לשטוף את העיניים בפרויקט הכי נכון לעכשיו (תראו לברוריה מי הכי מעודכן במשרד): חנות הדגל של לואי ויטון בשדרה החמישית במנהטן, יצאה בשיתוף פעולה מרענן ורחב מימדים עם האמנית היפנית האהודה בת ה-83, חובבת הנקודות, יאיוי קוסמה (kusama yayoi). יחד יצא להם משהו שלא רואים כל יום.

זה מתחיל כבר בחלון הראווה הענקי הפונה לשדרה שכוסה לחלוטין בנקודות ענקיות, וביניהן תמצאו בובות שעווה מפתיעות שעוצבו בדמותה של קוסמה (בתמונה למעלה) והוקפו מכל עבר בעבודות האמנות שיצרה. בתוך החנות מחכה לכם כמובן קולקציה שלמה שעוצבה בהשראתה (בשם infinitely kusama collection), ובה חולצות, מכנסונים, נעליים, תכשיטים, מזוודות, צעיפים, משקפיים, תיקים והמון פריטים מנוקדים, או עם גלים או בצורת דלעת – שלושת האלמנטים המזוהים ביותר עם האמנית. על חלקם אגב היינו נותנים רגל כדי לשים יד (זהירות – זה מדבק לפחות כמו אדמת). איזה מזל שלפחות הספקנו לתפוס תערוכה מהפנטת שלה ממש לאחרונה בלונדון, שמוצגת כעת בתזמון מושלם גם ב-Whitney בניו יורק, לידיעת הנוסעים ברי המזל. כל השאר, מוזמנים לשחק בינתיים עם האפליקציה המושקעת שיצרו בלואי ויטון, שהופכת כל תמונה שתצלמו ליצירה עשויה נקודות ולמעין קוסמה הום-מייד. מהמם דוט קום.

לפרטים נוספים – עברו לאתר המרהיב של לואי ויטון (או הציצו בקולקציה המלאה בפוסט הבא).
להורדת האפליקציה – לחצו כאן (משתמשי אייפון), לראיון עם מארק ג'ייקובס, המעצב הראשי של לואי ויטון, על שיתוף הפעולה עם יאיוי קוסמה – לחצו כאן.

 

שיתוף פעולה נקודתי. חלון הראווה של לואי ויטון, חנות הדגל בניו יורק

 

 

 

 

מיני-מאוס סטייל. מתוך הקולקציה החדשה (infinitely kusama collection)

 

[youtube T0g3ezzW7ME]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה