19 בפברואר, 2014

ספריה ניידת

אתר הספרים הדיגיטלי בוקסילה מציע לכם מגוון ספרים שנסרקו לרשת. מעכשיו, יש מה לקרוא בחופשה הלא נגמרת בתאילנד

אין כמו לשטוף תפוח ירוק, לפרוש שמיכה משובצת על הדשא ולקרוא רומן מענג מתחת לקרני השמש. מתי זה קרה לנו בפעם האחרונה? כנראה שאף פעם. החיים, אז ווי נואו אולרדי, קצת יותר מסובכים מתפוח ירוק ולפעמים נדרשים פתרונות יצירתיים שמתאימים להלך הרוח והתקופה. אתר הספרים בוקסילה הוא אחלה פיתרון לסיטואציות רבות שבהן לא מתאפשר או סתם מסורבל לפתוח ספר.

באתר, אותו יזמו עורכת הספרות והלשון שרון אלמוג, ואילן בוק, מנהל פרויקטים בתחום מערכות מידע, תמצאו מגוון רחב של ספרים שנסרקו לרשת ומחכים רק לעיניים הגומעות שלכם.

האתר, ששם לו למטרה לקדם את התרבות העברית הדיגיטלית, הוא מיזם ספרותי מבורך שאנחנו באופן אישי מתכוונים לאמץ מיד, משלל סיבות. גם הפחתה בשימוש בנייר (תומכים באמזונס), גם פינוי מקום על המדפים (חוסך גם אבק), גם יכולת לשאת אלפי ספרים, לכל מקום שרק תחפצו, בתוך מכשיר דיגיטלי יחיד ("טמפל ראן, זה לא אתה, זה אנחנו") וגם בזכות האפשרות להעיר, לסמן, לשתף ולהגדיל (מי אמר אושר?).

בקיצור, כבר סימנו לעצמנו את "גברים שמורידים את הכובע לפני הארוחה" של אסף גברון ואת "גירושים מאוחרים" של א.ב יהושע, ונא לא להפריע לנו. אנחנו קוראים.

טווח המחירים משתנה מספר לספר ונע בין 7-39 ש"ח
לפרטים נוספים ורכישה – אתר האינטרנט; עמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה