22 במרץ, 2010

דיל חג פעמי

קולקציית התכשיטים האחרונה של הגר סתת, עם נגיעות שבטיות ודרמטיות משהו (בדיוק כמונו), גרמו לנו מיד לקחת חג אוף מקניית מתנות לכולם, ולפנק, לפנק, לפנק בעיקר את עצמנו

השנה החלטנו באופן חד משמעי (וגם חד פעמי) שאנחנו לא קונים מתנות. ברשותכם אנחנו מבקשים – חג אוף. כולם יודעים שאנחנו מאד נדיבים ונורא אוהבים להעניק (לפנק, לפנק, לפנק) – אבל השנה, בפסח הזה, לא תראו מאיתנו שום פותחן בקבוקים מסיליקון וגם לא מחזיק למפיות מפלדת אל חלד.

אבל תכשיט קטן, מתנה לעצמנו, זה לא סותר. האביב כבר מזדחל מפתחי המזגנים והעור שלנו כמהה לאקססוריז חדשים. וההצהרה האחרונה שלנו פתאום פינתה זמן ומשאבים לפנק את עצמנו (שוב, באופן חד פעמי) ולהכניס עניין חדש לשגרת יומנו. ואכן, השרשראות מהקולקציה החדשה של הגר סתת התיישבנו לנו בול על המשבצת (תכשיט הוא עניין לכל דבר). העיצוב השבטי משהו והחומרים הבסיסיים נותנים בדיוק את האקשן לו ייחלנו. יש גם צמידים ועגילים תחת אותו קונספט אבל אנחנו נצמדנו דווקא לשרשרת הדרמטית הזו שעשויה מעור מבריק והולכת מעולה עם כל טישירט סתמית (אפשר כמובן גם לזרוק אותה על בגד ים ולנוח רגע על מדרגת אבן, ראו הדגמה בתמונה). והנה לכם המתנה שקנינו לעצמנו לפסח על חשבון כל המצקות והמלחיות שהיו אמורות להתמקם אצל הדודות מגבעת אולגה. סליחה. זה חד פעמי.

אז נכון, יהיו שיגידו עלינו שיצאנו סתם קטנים וקמצנים, ואולי זה גם נכון. אבל הפסח הזה, ברשותכם, אנחנו מבקשים חג אוף. קחו גם אתם. דיל?

שרשרת – 389 ש"ח
להשיג בחנויות של הגר סתת (בזל 37, תל אביב; לבונטין 13, מתחם גן החשמל, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה