19 באוקטובר, 2014

דף חדש

10 לוחות שנה יפהפיים שעוד לא מאוחר לקנות, יהפכו את השולחן שלכם להוט ספוט המשרדי. חדווה, תבדקי רגע מתי צום גדליה?

זהו, אנחנו כבר לא מסוגלים יותר לראות את המשפחה שלנו (שלא לדבר על הילדים). יש למישהו מושג קלוש כמה זמן בכלל היינו אאוט? בקושי הצלחנו להבין הבוקר איזה יום היום, מה הסיסמא שלנו למייל והכי נורא – מתי שוב מתחולל הלימבו שובר-שגרה הזה שנקרא חגים. אם אנחנו לא טועים, הפעם הבאה שנצטרך לארח (כלומר להזמין טיסה ולא להיות פה) זה בחנוכה. או בט"ו בשבט? שנייה, יש גנים ביום הזיכרון לרבין? שמישהו יפתח רגע לוח שנה.

מה, אין לכם? אז תדעו שעוד לא מאוחר מדי: הנה מבחר של 10 לוחות שנה יפים שיעשו לכם את הדסק (פלוס 10 איחולים עצמיים לשנה החדשה, מגיע לנו). כולם של מעצבים ומאיירים מוכשרים, שלא מסתפקים בלוח הקטנצ'יק והמרגיז שבנייד, ובמשיכת מכחול (עכבר או טוש) גורמים לכל חודש להיראות כמו יצירת מופת. תלו לכם במשרד או במטבח, ולא תצטרכו לשאוג יותר: "יואבי, תזכיר לנו, מתי הגננת אמרה לא להגיע?":

#1 (בתמונה למעלה)
הלוח – לוח תלייה מודפס על נייר עבה שצויר כולו בעזרת טושים ודמיון פורה ומופרע
של מי – של קבוצת מאיירים צעירים ומוכשרים אחד אחד, המכנים את עצמם "חבורת הטושים" על שום המכנה המשותף החמוד שלהם והוא חדוות הצביעה והיצירה בטושים, כלי הציור הכי מאתגר שיש (כבר יצא לכם להנשים מפה לפה טוש שחור?). כל ציור שהם מעלים לחשבון הטאמבלר היפה שלהם (שווה לעקוב) קשור ומושפע מקודמו, וממשיך את המסע לתוך מוחם הקודח של כל הגאנג. קנו את הלוח הזה והפכו את השנה הקרובה, על כל מועדיה, לקשקוש אחד גדול.  
כמה ומאיפה – 60 ש"ח, בחנות העיצוב "אסופה" (יהודה מרגוזה 8, שוק הפשפשים, יפו); בחנות הספרים "המגדלור" (לבונטין 1, ת"א); בסניפי "תולעת ספרים" (כיכר רבין; וסניף מזא"ה 7, ת"א); או ישירות מ"חבורת הטושים" דרך עמוד הפייסבוק שלהם. התעדכנו ביצירות חדשות של החבורה בחשבון הטאמבלר או עקבו אחריהם באינסטגרם.
מה נאחל לעצמנו השנה – לא לעבור עם חולצה לבנה ליד אבקנים צהובים. גם להביור לא מוריד את הכתם הזה.

 

#2

שנת חלום. מתוך איורי לוח השנה "שקט ושלווה"


הלוח
–  לוח שנה במהדורה מוגבלת ובנושא "שקט ושלווה" (נחוץ לנו, תודה).
של מי – של ארבע מאיירות מוכשרות – דורון זהרי שמש, רחל סטולרו חיים, הדר ראובן ומרינה גרצ'אניק, שכבר שיתפו פעולה לפני שנתיים בלוח שהוקדש לחובבי חתולים. כל אחת מהן מאיירת ויוצרת בסגנון המובחן שלה, מי במכחול, מי בעכבר ומי במגזרות נייר, וביחד כל האנסבל המוכשר הזה ירכיב לכם שנה שלווה בצבעים שקטים ומענגים. למסגר ולשמור. 
כמה ומאיפה – 65 ש"ח, להשיג (באזור ת"א) מהדר ראובן, דרך המייל – [email protected], או ב-"בוידם", חיפה (רח' רחל 2/ מוריה 56); או "ביגודית", קיבוץ נען; או דרך עמוד הפייסבוק "לוח שנה שקט ושלווה".
מה נאחל לעצמנו השנה – שלא נגיע אחרונים לאסוף את הילדים מהגן. כבר עדיף לפגוש את יור' דעא"ש מלראות את הפרצוף של הגננת.

 

 

 

#3

שנה אופטימית. לוח השנה של ג'ני מייליכוב

הלוח – לוח לתלייה בכמה וורסיות (עברי, לועזי, או לוח גדול בפורמט דפי צביעה), עם 12 איורים אופטימיים ופסטורליים במיוחד, בצבעים עזים ודמויות מקוריות מאירות עיניים.
של מי – של ג'ני מייליכוב, עבורה לוח שנה הוא פרויקט מתמשך: מאז 2009, בכל שנה, היא מייצרת לוחות מרהיבים המציגים מדי חודש את הלך הרוח המתאים, בסגנון הציור המוכר והקסום של מי שעדיין מאמינה בנסיכות, חלומות ואהבה לצבעי עפרון. פיקסאר, שימו לב אליה.
כמה ומאיפה – 70/90 ש"ח (תלוי בגודל), מהחנות "אסופה" (יהודה מרגוזה 8, יפו), או בחנות של ג'ני – Be Happy Now. עוד פרטים ולוחות קודמים באתר הרשמי של המעצבת my tiny dream.
מה נאחל לעצמנו השנה – שלא ייגמר לנו המקום לצלם תמונות בנייד בדיוק כשהילד מכבה את הנרות.


#4

 

שנה דבש. הלוח של RIFLE PAPER

הלוח – לוח לתלייה עם 12 איורים יפהפיים ומוזהבים בנושא דבש, דבורים ופרחים.
של מי – של הלייבל האמריקאי ששיגע אותנו- Rifle Paper – שמציע אפילו לרכוש חלק מהפרינטים כאיורים אמנותיים למסגור על הקיר. כך תבטיחו לעצמכם שנה דבש.
כמה ומאיפה – 69 ש"ח (נותרו אחרונים), מהחנות Belle & Boo, או בהזמנה ישירה מבוטיק הנייר והיבואן – "יולטה", מסריק 19, תל אביב.
מה נאחל לעצמנו – אודישן מוצלח ל"מעושרות 4".

 

 


#5

טוב לכל שנה טובה. לוח למילוי עצמי של או-צ'ק


הלוח
– לוח עד לשולחן או לקיר, למילוי עצמי של תאריכים בכל חודש ובכל שנה שתבחרו.
של מי – O-CHECK, החברה הקוריאנית למוצרי נייר פסטורליים בנושאים כמו סנאים, אגוזים וציפורי יער. בול ההשראה שאנחנו צריכים מול העיניים.
כמה ומאיפה – 50 ש"ח (נותר אחד אחרון!), מהחנות NOOK.
מה נאחל לעצמנו השנה – שלא יתקשרו אלינו יותר החבר'ה מקבר רחל.


#6

 

שנה עם מבטא. לוח-מגבת של ברברה שאו

הלוח – מגבת לוח שנה עברי באנגלית
של מי – ברברה שאו, שמתמחה בכל תחום – מה קונים לתיירים שמתעניינים פה ביודיאקה או לחברנו שעברו לברלין ויש להם בקושי כסף למילקי. כך תוכלו לפנק את החברים במגבת מטבח חדשה שתזכיר להם בכל רגע מתי יש פה חופש ומתי לסמס לכם HAG SAMEACH.
כמה ומאיפה – 59 ש"ח, מהחנות Barbara Shaw
מה נאחל לעצמנו השנה – לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב ושריר חדש בבטן.

#7

שנה מהספרים. מתוך לוח של יונת קציר

הלוח – אחד מתוך 8 לוחות קיר גדולים, עם איורים מתחלפים יפים לחדר הילדים ובכלל.
של מי – מאיירת ספרי הילדים יונת קציר, שמשתמשת בדמיון ומכחול כדי לתת חיים לדמויות פנטסטיות שלא מהעולם הזה. כך תבטיחו לעצמכם שנה מהספרים.
כמה ומאיפה – 65 ש"ח, מהחנות של יונת קציר
מה נאחל לעצמנו השנה – לקבל הזמנה חגיגית להשתתפות בתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט.


#8

שנה שתפורה עליכם. לוח השנה בעבודת יד של אינה מרגוליס

הלוח – לוח שולחני ייחודי במינו, תפור ומאורגן מתמונות תלת-מימד בסגנון רטרו שתוכלו למשש כל חודש. יש מקום לכתיבת הערות.
של מי – של אינה מרגוליס, שגוזרת, מדביקה, חותכת ותופרת במכונה אלבומי זיכרון, יומנים ומוצרים שנעשים אחד אחד באהבה גדולה לתחרה וסרטי סידקית.
כמה ומאיפה – 120 ש"ח, מהחנות של האמנית "דברים מהלב".
מה נאחל לעצמנו השנה – לקיים סוף סוף את ההבטחה שלנו לעצמנו – ולצאת לחוף הים לפחות פעמיים בשבוע. גם בחורף. בעצם – בעיקר בחורף. 

#9

שנה מצויינת. לוח השנה של רותו מודן וסופי

הלוח – לוח שנה גדול, מרווח ונעים לכתיבת אירועים אישיים, כולל ציון של חופשות בית ספר (!)
של מי – של רותו מודן, שמאיירת באופן מסורתי בכל שנה לוח מעולה עם דמויותיה המופתיות במיוחד עבור החנות SOFI, שמאפשר לכם להבין אחת ולתמיד מתי הילד מגיע אליכם למשרד ומתי לזה של בן הזוג.
כמה ומאיפה – 69 ש"ח, מהחנות של SOFI (ובעוד חנויות כמו "מקופלת", או BellaKoola)
מה נאחל לעצמנו השנה – שאראלה תתקשר. אנחנו זמינים. עכשיו למשל.

#10

שנה טונה. לוח השנה של "טונה אדומה"

הלוח – 12 כרטיסיות נפרדות ומאורכות שאפשר לתלות על הקיר או המקרר, או לוח שעם, תחליטו לבד
של מי – סטודיו טונה אדומה של מעין סלע, בוגרת מוכשרת של בצלאל, שעושה עם העכבר שלה דברים יפהפיים מנייר, מותאמים אישית למיתוג לבחירתכם או סתם סט ברכות שחובה להחזיק בבית.
כמה ומאיפה – 60 ש"ח, מהחנות של מעין – טונה אדומה
מה נאחל לעצמנו השנה – חניה. חניה. חניה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה