05 בספטמבר, 2010

דרך המשי

מותג הבגדים "ishtar" הוא ללא ספק אחד הדברים המרעננים והיפים שפגשנו מזה זמן מה. קבלו את גופיית המשי שלכדה אותנו בקסמה

איזה מזל שאנחנו כותבים בגוף שלישי רבים. זה נותן לנו מרחב מוגן להתוודות בו על סטיות כמו האהבה המטורפת שלנו לבגדים יפים ועל האופן בו הנשימה שלנו נעתקת בכל פעם שאנחנו פוגשים בפריט מקסים במיוחד (ואף אחד לא מצביע עלינו ברחוב).  וכל זה רק כדי לספר לכם שהבגדים של המותג "Ishtar " גרמו לנו להתקף אסתמה קשה, במובן הכי החיובי של הסימפטום.

Ishtar  הוא המותג של תמר פרימק, שבעבר עבדה בבתי אופנה נחשבים כמו 'שומאכר' הגרמני ו'מרקס אנד ספנסר' . עם המטען והניסיון הזה היא חזרה ומאז היא יוצרת בקדחתניות בגדים ברוח אחרת. תמר עושה את מה שהרבה מעצבי אופנה שכחו לעשות ומשלבת טון אישי (כלומר: אופי), יצירתיות, חומרי גלם משובחים ורמת גימור מושלמת. הבגדים שלה לא משתייכים לזרם המרכזי אלא נראים כאילו נלקחו מזירה אחרת לגמרי. יש בהם משחק של זמנים והשפעות אוניברסליות. ביניהם אפשר למצוא גם את פריט הבייסיק לכאורה, כזה שהייתם מוצאים בכל ארון של צרפתייה שמכבדת את עצמה, גופיית משי עם שילובי תחרה שתעניק לכל בגד שיתלווה אליה אפיל חדש לגמרי.

 

תמר עובדת עם בדי ברוקאד מהממים מדמשק לצד משי איטלקי מובחר וכותנה מצרית חד פעמית. עליהם היא מציירת, רוקמת ומשלבת קישוטים וסרטים שהיא אוספת מכל העולם, אוספים נדירים של תחרות מלפני 300 שנה לצד כפתורים משנות ה-20. התוצאה, כאמור, מדהימה. חוץ מהגופיות שמופיעות בגוונים רכים ובכל מיני דגמים, יש בקולקציה גם שמלות ערב שיביסו כל קוקטייל לצד כאלה שירעננו לכן את מלתחת הבוקר, חולצות, ז'קטים וחצאיות.   

מצד אחד אנחנו מאד מחכים לקולקציית החורף של "ishtar", מצד שני יש סיכוי שזה יגמר במיון במחלקת "וואו, זה הדבר הכי מדהים שראיתי!".

גופיית משי של אישתר – 320-420 ש"ח (תלוי בדגם)
ניתן להשיג ישירות אצל המעצבת ובתיאום מראש,
טל': 052-2630564 (תמר), עמוד הפייסבוק של "אישתר"

 

*היום, ראשון (05.09), החל משעה 21:00, תתקיים מכירה מיוחדת של "אישתר" במסגרת "ערב בנות שרות" של ללי ברגר – כניסה 40 ש"ח (כולל כיבוד והמון שירים משמחים),  רח' רנק 11 (פינת יוסט 4), קומה אחרונה, תל אביב, טל': 054-2542591 (ללי)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה