07 ביוני, 2016

האחת של חיי

כל מה שאנחנו רוצים לקראת עונת האירועים הקרובה הוא לשמוע את מילות הקסם "קולקציית קפסולה קטנה". 2 מקומות בטוחים לקניה, יוציאו אתכם הכי מיוחדים על הרחבה. אל תעבירו הלאה

מה אנחנו אוהבים?
להיות ייחודיים, יוצאי דופן, לא כמו כולם.
מה אנחנו לא אוהבים?
לגלות שהתלבשנו בדיוק, אבל בדיוק כמו המזכירה / השכנה ממול / או זו שעקפה אותנו במכבי לפני שבוע (הסקיני נראה עלייך יותר סקיני, לא פייר!).

כיוון שכך, הנה אנחנו חושפים אתכם (אבל רק אתכם) לשיטות הסודיות שלנו להבטחת בלעדיות, ולשני מחוזות בטוחים כרגע לקניה. מקומות בהם הקולקציות קטנות, הדגמים ספורים והבגדים נדירים יותר מקשיו בשקית פיסטוקים. במילים אחרות – אין סיכוי לפיאסקת ברנדה-קלי בחגיגת שבועות בגן (כולם שוב על 90210, כן?). ברוריה, ראי הוזהרת:

#1
על מה מדובר – קולקציית קפסולה לשעות הערב של Comme Il Faut

אולי זו תהיה שלך? Comme Il Faut (צילום: ניר שריג)

אולי זו תהיה שלך? Comme Il Faut (צילום: ניר שריג)


מדד הנדירות
– הושקה בחודש הקודם ולא בטוח שתחכה לכם עד החודש הבא
מה שווה לחטוף ומיד – הקולקציה הקטנה והיפה הזאת כוללת שמלות, אוברולים, טופים ומכנסיים, כולם באווירה קלילה, מבדי מייקרופייבר יפניים רכים בגוונים שחורים או כחולים כהים, בגזרות רפויות ובטווח מחירים מעולה לפעולת בזק לפני החתונה הקרובה. יש שמלת מקסי בגזרת קלוש עם קפלים קטנים בבד, יש אוברול עם חגורת מותן עבה בסגירת כפתורים ומחשוף מעטפת עמוק, יש שמלת מידי עם פתח משולש בגב ו-2 רצועות רוחביות יפות (להסתרת כל גובה של כל גוזיה), ועוד ממתקים ששווה למדוד ולארוז טו-גו לפני שייגמר.
כמה ומאיפה – 690-1,000 ש"ח, מכל חנויות הרשת: האנגר 26, נמל ת"א; קניון רמת אביב קומה ב'; שבזי 54, ת"א; ויצמן 1 רחובות; אוסישקין 44, רמה"ש; אחוזה 170, רעננה; מתחם ביתנ'ס, ביתן אהרון; שדרות מוריה 22, חיפה.

 

 

#2
על מה מדובר
– העונה הנוכחית בבוטיק הסקנדינבי Möte

כזה אין לאף אחת על הרחבה. MOTE

כזה אין לאף אחת על הרחבה. MOTE

מדד הנדירות – שניים-שלושה פריטים מכל מידה ודגם, גג
מה שווה לחטוף ומיד – בכל עונה נוסעת טל לנגר לבחור עבורנו בפינצטה משבועות האופנה בארצות השפלה הנורדיות (שבדיה ודנמרק) את הלייבלים הכי שווים, ומביאה איתה חזרה סטים, שמלות, ג'ינסים, נעליים, תכשיטים, ובגדי בייסיק שסאגה נורן היתה מתה ללבוש. הכל משובח, משדר "עשיתי שופינג בקופנהגן", ספור ומדוד מאוד אבל עובד יחד כמו קסם. זה אומר שכל הקודמת תזכה למשל בשמלות צבעוניות עם פרינטים אמנותיים של Stine Goya, או בחולצות פולו שקופות ומגניבות, חולצות מחוררות דמויות עור אפור, חליפות מבד קנבסי משגע של WackerHaus, ועוד פריטים מתוחכמים, שמתאימים ללוות אתכן מהבוקר ועד הרחבה בלילה, בצבעוניות קיצית ומלייבלים שאין לנו מושג איך לבטא, אבל אנחנו חייבים לעצמנו ולפני כולם. 
כמה ומאיפה – 320-1,630 ש"ח; מ-Möte, ירמיהו 26, תל אביב, טל': 076.5402383. אינסטגרם

 

הטקסטורות, אוח, הטקסטורות. MOTE

הטקסטורות, אוח, הטקסטורות. MOTE

 

 

הופעה מושלמת, מהכפכפים ועד הזרת. MOTE

הופעה מושלמת, מהכפכפים ועד הזרת. MOTE

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה