25 במאי, 2014

האספן בשדה השיפון

תיבות התצוגה של ASFAN הן טמבוריית החלומות שלנו, בזעיר אנפין. אספנים, החזיקו את עצמיכם - אין מספיק לכולם

מכירים את הטיפוסים האלה שהכל אצלם חייב להיות מסודר? שכל מגירה נראית כמו סניף של טמבור ואבוי למי שלא יחזיר את השופין למקום? או, יפה. אז לפני שאתם מפנים אותם לראות מישהו מקצועי, אולי כדאי לתת לאלעד לנץ, אַסְפָן וסדרן מדופלם – לטפל בהם ביד עדינה ומבינה יותר. כי כידוע, אגרן לאגרן – אגרן.

לאלעד יש את הכשרון לקחת ערימת חפצי וינטג' שיצאו מכלל שימוש, ולהפוך אותה לעבודת אמנות נחשקת שתרצו מיד לתלות על הקיר. בתור נכד לסבא וסבתא שלא זורקים כלום מהבית (נגזרת של "לסיים הכל מהצלחת"), ספג אלעד הערכה לפריטים עתיקים ונוסטלגיים, פיתח חוש אספנות מפותח ועין טובה לליקוט אוצרות בשווקי פשפשים בארץ ובעולם. לפני שנתיים החליט לקחת את כל השמונצעס הנדירים והשווים שצבר ואירגן אותם בצורה סימטרית ובסדר מופתי זה לצד זה בתוך תיבות תצוגה שקופות, לפי קבוצות ועולמות תוכן שונים – כמו כלי עבודה, ציוד טניס, כלי מטבח, ועוד. כל חפץ מקבל אצלו מקום של כבוד, אך ביחד, בקומפוזיציה מאוזנת ומאירת עיניים – האנסמבל כולו נראה פתאום כמו חלומו הרטוב של כל פאנצ'ר מאעכר. רגע לפני שהוא נפרד מכל תיבה ואוסף מקורי, שלעולם לא יחזור על עצמו, אלעד דואג לצלם ולהדפיס מעבודות האמנות שלו כרזות יפהפיות (כמו בתמונה למעלה), כך שתוכלו ליהנות מתכולת התיבה בצורה קלילה יותר בכל מקום שתחפצו.

נדמה לנו שבזה הרגע נמצאה המתנה המושלמת לחדר בלגן של אבא, לקליניקה של הד"ר שהציל לכם את האוזן או סתם כרמז לאוגר הקרוב אליכם – "אחי, הגיע הזמן לשחרר את אוסף תחתיות הבירה".

עבודות מקוריות של אלעד לנץ, אַסְפָן וינטג' ארט – תיבות התצוגה – החל מ- 3800 ש"ח, פוסטרים (במהדורות מוגבלות) – החל מ-359 ש"ח.
להשיג ב
חנות ASFAN, לפרטים נוספים – טל': 052-3245330052-3245330 , [email protected], עמוד הפייסבוק, אתר ASFAN.

מי הזיז את המשוף שלי? תיבות תצוגה של האספן

 

 

 

מהמזווה של סבתא. תיבות תצוגה של האספן בהכנה

 

 

תמיד רצינו אוסף. תיבות התצוגה של האספן

 

 

[youtube fftHT0FtqAA]

 

[PSGallery=d42gyhywfk]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה