20 ביולי, 2010

האפור האפור הזה

שני הררי מעצבת בגדים לילדים עם שאיפות אופנתיות

אם יש איזור אפל בתחום ההלבשה הוא ללא ספק מחלקת בגדי הילדים. ברוב הרשתות הגדולות דואגים 'לפנק' את ילדינו בבגדים בצבעים אפילפטיים, עם הדפסים נוירוטים של דמויות פופולאריות מהטלוויזיה וגזרות מבוגרות שגורמות להם להיראות כמו מזכירות רפואיות וסוכני ביטוח. ונכון, הרבה מהפעמים אנחנו נכנעים ליופי הזה (מהרבה סיבות שקשורות גם בזמן וגם בכסף), אבל תמיד נעדיף להלביש את סוכני השטח שלנו בדברים שהיינו שמחים ללבוש גם אנחנו.

ופתאום גילינו את הבגדים שמעצבת שני הררי למותג שלה – shankabanka. אי אפשר לטעות בפריטים שלה, בצבעוניות שלהם ובהדפסים שמעטרים אותם. הכל נעשה בעבודת יד מדויקת ומחומרים טבעיים בלבד. ההדפסים נבחרים בקפידה ובהם רובוטים, כוכבים, ספרות ושאר אלמנטים יפים. יש בגדי גוף לתינוקות (החל מהיום הראשון), גופיות, חולצות, תיקים ובקרוב תתעדכן בחנויות גם קולקציית חורף מגוונת. אם אהבתם את הקו תשמחו לדעת שיש מספר מצומצם של פריטים מקסימים גם לנשים.

והנה, סידרנו לילדים שלכם אאוטפיט מעורר השראה, בלי דורה, בלי משפטים מודפסים כמו "mom, dad, take me to Ibiza", ובלי חלוקה מטרידה לוורודים וכחולים.

גופיה מודפסת של שנקהבנקה – 110 ש"ח, בגדי גוף – 120 ש"ח, תיקים – 90 ש"ח
להשיג אצל שני הררי, טל': 052-6330336, או ב-"בוטיק  5" (לינקולן 5, תל אביב), "שוגר אנד מור" (בעלי מלאכה 12, תל אביב), "בעלות מלאכה", "אילנית שמיע" (בעלי מלאכה 12, תל אביב), "דליקטסן" (מסריק 19, תל אביב; ברזילי 4, מתחם גן החשמל, תל אביב), "קרוסלה" (שד' רוטשילד 27, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה