12 ביוני, 2012

הארון ברק

שירות סטיילינג אישי ונעים שמעניקות שרה פרוינד ושרי גולדסמיט מלמד אותנו אחת ולתמיד מה הולך עם מה ואיזה פריטים בארון חייבים ללכת. ארבעה מדפים וגעגוע

מיטב חברינו עוברים דירות בימים אלה, אורזים ופורקים חפצים, משאירים זיכרונות מאחור ומנקים ארונות מטבח חדשים. לפחות שלוש פעמים נקראנו בחודש שעבר להתייעצויות חירום בנושאי מלתחה, ולפחות חמישים פעם הקפדנו לשנן את כל מה שאנחנו יודעים על ביגוד ("מה שלא לבשת שתי עונות – העבירי הלאה"). כששמענו על שרה פרוינד ושרי גולדסמיט, שהקימו את שירות הסטיילינג האישי Individual Style – ידענו שיש כאן פוטנציאל שדורש בדיקה מעמיקה.

גייסנו למשימה את אפרת, עורכת דין (38) עם ארון מפוצץ מבגדים בטוב טעם, שחשה צורך עז בייעוץ מקצועי שיעזור לה למקסם את מה שיש לה (ולהוסיף עוד, אם צריך). שרה, סטייליסטית מנוסה שגדלה באירופה וחיה בניו יורק, ושרי, בוגרת בית הספר הגבוה לאופנה בניו יורק שעבדה בתעשיית האופנה הניו-יורקית במשך שנים, התגייסו לסייע לה. רשות הדיבור לאפרת: "שרה ושרי הן צוות לעניין: הן נעימות, הגיוניות, אפשרו לי להתבטא בעצמי ולא כפו עליי שום דבר. תענוג לראות אותן בעבודה, גם כשהן לא מסכימות על מראה כלשהו הן דנות בזה בנעימים. הן נתנו לי תחושה שאני נראית מעולה, היו מאד הוגנות (אמרו לי לא לצאת לקניות כי הארונות שלי מתפקעים) ולימדו אותי לשלב בין הדברים היפים שיש לי. כשהן יצאו החדר והארון היו מסודרים, שרה תלתה בשבילי על קולבים כל סט שכלל גם את האביזרים המתאימים וסידרה את הנעליים בהתאמה. היה לי מאד קל למסור לצדקה הרבה פריטים שהן אמרו לי שאינם מתאימים לי. יצאתי בתחושה של התחדשות ושבעצם יש לי הכל, ואני רק צריכה ללמוד לנצל נכון את מה שיש לי. הסלוגן שלהן, שאומר: "You – Only Better" – הוא ממש מדויק".

שרי ושרה מציעות סדנת סטיילינג אישי שמתאימה לכל אישה שרוצה לשדרג את המלתחה שלה ולהתאים אותה לצרכיה, שירות סטיילינג אקספרס (שכולל קניינות אישית לסגנון מוגדר או לאירוע ספציפי), סדנאות סטיילינג לקבוצת נשים (בבית פרטי או במקום העבודה, כולל טיפים והדרכה) וגם שירות סטיילינג אישי לרכישות אופנה מקומית ואפילו סיבובי שופינג בחו"ל (נחתה עליכם האחיינית מלונדון ואתם לא מכירים שום בוטיק שווה? הסתדרתם). אפרת אומרת שכל אישה שרוצה לרכוש בטחון ותעוזה ולהשתמש בתבונה במלתחה האישית שלה – תפיק מהן המון. אנחנו לגמרי בעניין: באמת הגיע הזמן שנדע מה הולך עם בז'.

שירות סטיילינג Individual Style של שרה פרוינד ושרי גולדסמיט – השירות מתומחר לפי שעות עבודה, 400 ש"ח לשעת סטיילינג אישי.
פרטים נוספים באתר – www.isyouonlybetter.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה