03 במאי, 2011

הברכה במאונך

אם אתם טיפוסים שנוהגים לקנות ואף לעטוף בעצמם מתנות – אז כבר מגיע לכם לעקוף אותנו בתור לפרס "האדם המוצלח ביותר". ואם אתם גם אנשי ברכות – אז בכלל אתם מוזמנים לעבור לאייטם הבא. ולכל השאר – אנא הפנו את תשומת לבכם למוצר הבא: מותג העיצוב האיטלקי Wordless ("חסר מילים" בתרגום חופשי) הוציא לאחרונה נייר אריזה בדוגמת תפזורת, ובה מסתתרות לא פחות מ-20 ברכות אלטרנטיביות. כל שעליכם לעשות הוא לזהות את הברכה הרצויה לכם (בלי לחץ, התשובות מאחורי הדף) – כמו "יום הולדת שמח", "אני אוהב אותך", "תרגישי טוב", "תיהנו" ואפילו "זה לא בושם", לסמן אחת מהן בבירור ולעטוף את המתנה כך שהסימון מתמקם לו יפה יפה בחזיתה. מושלמיניו.

נייר אריזה לכל אירוע של Wordless – לאתר ולהזמנות לחצו כאן


נסו למצוא את "זו לא עניבה". נייר האריזה של Wordless

 

 

חסכתם עלינו כרטיס ברכה. נייר האריזה של Wordless

גם אנחנו אוהבים לשבת על ספסלים. האנשים שמאחורי הנייר: Fabio Milito & Francesca Guidotti

 


 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה